fridapetterssons

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Frida Pettersson - 27 mars 2013 21:36

Nejmen tjaa på er!

Har suttit här och skrivit typ 1300 tidsinställda inlägg som kommer upp ett per dag när jag är borta. 

Ja det var skitjobbigt men nu är jag klar !

Nu blir det sängen för min del och mysa där tills jag somnar. Imorgon ser jag fram emot en riktigt bra skoldag! 
Pussss!

Bara för att jag ääälskar den bilden och den är sååå mig och johanna !  

Av Frida Pettersson - 27 mars 2013 21:03

Har spenderat min kväll i sängen tillsammans med telefonen och johanna i andra sidan luren!
Eftersom det är maskeraddisco i skolan imorgon fick vi spontanplanera något lite snabbt. Haha, och ja vi är fortfarande så töntiga så vi klär ut oss även om ingen annan gör det! Men jag ser det som en styrka att vi är oss själva!

Jaja, bilder tas förmodligen imorgon, avslöjar inget i förväg. Däremot vet jag inte om jag hinner blogga något imorgon, eftersom vi åker typ inte så jättelångt efter jag slutar skolan och då måste jag hinna packa osv (hihi packade typ ingenting förut, fast jag sa att jag skulle.) 


Btw tänkte jag bara berätta att det kommer upp några tidsinställda inlägg under tiden jag är borta + att Johanna erbjöd sig att gästblogga då och då. Har ingen aning om vad hon kommer skriva om, så kommer det upp nåt konstigt är det inte jag!

Men några tidsinställda får ni iallfall för att hålla er lite uppdaterade liksom. Puuss ! 

 

     

Mys

Av Frida Pettersson - 27 mars 2013 18:21

Sitter på golvet i mitt rum med hög musik och försöker packa. Insåg att vi åker imorgon, så kanske borde packa.. Måste även packa två väskor denna gång (!!) Wish me luck..

Nejmen, ha det toppen snyggisar! Puss!

Av Frida Pettersson - 27 mars 2013 16:45

Detta spel är så jäkla roligt!!

Av Frida Pettersson - 27 mars 2013 16:08

Är det bara jag eller var det alldeles nyss sportlov?! Och imorgon får vi påsklov, redan? Jaja, klagar inte!!

Imorgon blir en toppendag! På förmiddagen lite påsktävlingar med spåret osv, sedan på eftermiddagen är det påskdisco! Ska bli sjukt kul! På kvällen sticker jag och min la familia till landet och firar traditionell påsk med kusinerna! Och åhh vad skönt det ska bli att komma bort härifrån ett tag, slippa bry sig om hur man ser ut. På söndag sticker vi hem, och på vägen hem släpper pappa av mig i favvostaden, stockholm. Hemma hos Johannas farmor! Där ska vi bara mysa och så tills på tisdag, standard liksom. Är gaaalet taggad! Vi har inte hunnit planera/längta så mycket, så det blir en spontanresa. Men vi börjar ju bli vana med såna nu, haha. 
Så alltså 6 underbara dagar borta från Eskilstuna, guud så skönt! 
Ända minuset är att jag inte kommer kunna blogga på dom 6 dagarna. Hur ska ni överleva? Vill verkligen blogga, men kan inte. Jaja.. 
Snart påsk nu ja, gud nu skiter jag i min träna-mycket-och-äta-nyttigt-diet. Här ska frossaaas i godis!  
     

Av Frida Pettersson - 27 mars 2013 15:55

Hej på er !

Haft en riktigt bra dag än så länge! Spenderat den i denna underbara sol ca hela dagen. 
Kom hem för en timma sen typ, fick sluta lite senare pga en skit elektriker grej som råkade starta brandlarmet över typ hela skolan, fett sur på han.. Haha ! Nejmen, nu är jag hemma iallfall ! 

Har lite saker jag ska berätta om mitt påsklov, morgondagen osvosv. Tar det i ett inlägg snart! Puss så länge!

   

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards