fridapetterssons

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Frida Pettersson - 17 mars 2013 21:58

Sitter i min ensamhet, skriver med lite kul folk och spelar mario kart. Samt får pms-utbrott på detta spel, har kommit sist varenda satans gång..

Ska inte till skolan imorn så får sovmorgon, feeling good!
puss!

Av Frida Pettersson - 17 mars 2013 19:14

Åh, är  på äkta pms-humör. Känner skarpt för att döda nåt just nu.. 

Gick från så glad till så arg på typ två sekunder. Och nu har jag skrikit sönder min röst. Är så arg.

Inte ledsen, arg. Åh, måste slå på något !!

 

 

Av Frida Pettersson - 17 mars 2013 18:06

Vilken svordom använder du mest?: Åhgud, vet faktiskt inte? Svär rätt mycket, hehe.. Och använder mig oftast av riktigt fula svordomar eller såna som bara jag säger, haha!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?: Till vardags, 06.30
Var köper du dina matvaror ifrån?: Asså det är ju inte jag som handlar.. Men på coop typ
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: Är nog helst med på bilden, haha ego men det är roligare!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?: Allt jag verkligen vill ha, sedan skulle jag unna mig som bara den, härlig tanke!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?: Jaadå!
När var senast någon stötte på dig?: Haha, stötte och stötte.. Igår tror jag, vet inte riktigt!
Vad åt du till middag senast?: Har inte ätit än, men igår käkade jag klyftpotatis och kyckling!
Kan du vissla?: Yes, har riktiga talanger i det!
Tittade du på tecknat när du var liten?: Om jag gjorde!
Äger du några popband t-shirts?: Nope 
När flög du senast?: I sommras
Pratar du några andra språk?: Kan engelska och typ spanska, men inte så jättebra!
Har du gråtit offentligt?: Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: Aa, navelpiercing och någon fin tatuering!
Vad har du med dig in på bion?: Godis, dricka, vänner!
Vad har du för väder?: Skitväder, orkar inte ens kolla ut. Kallt antar jag. 
Vilket är ditt favoritämne?: Idrott och typ svenska
När sov du senast på golvet?: Vet inte, inte så länge sen!
Vilken är din favorit drink?: Dricker inte
Gillar du din boendesituation?: Jorå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?: Haha jag är en sån som funkar ändå. Så typ inga. 

Är dina dagar fullbokade och stressiga?: Varierar. Ibland, och ibland inte!
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?:
Inte i trubbel, men några tillsägelser får man ju.. 
Hur gammal blir du nästa födelsedag?:
14..
Tror du på liv på andra planeter?:
Nja, vet inte!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?:
Allt kommer lösa sig, stay positive!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?:
Jaa 
Tycker du om att krama folk?:
Kramar är det bästa som finns!
Äger du en digitalkamera?:
Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?:
Haha vet faktiskt inte.. Klart man har blivit jämförd med nån, kommer bara inte på nån nu!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?:
Om det gör, jätteirriterande!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?:
Nej, haha. 
Är du mörkrädd?:
Gud ja, har varit det hela mitt liv. 

Tre saker du alltid har med dig?: Mobil, och Johanna. Haha kommer inte på nåt mer!

Av Frida Pettersson - 17 mars 2013 16:29

Har ingen aning om vad jag ska blogga om? Mitt liv har varit rätt tråkigt dom senaste dagarna..

 

Hade egentligen tänkt gå till skolan imorgon, eftersom jag anser att jag mår bra. Men mamma tvingar mig att vara hemma..

 

Idag har inte hänt något roligt alls. Tog ett bad på eftermiddagen, skönt att fräscha till sig lite. Och skönt med lena ben!
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Antagligen sitta här vid datorn och ruttna bort.. 

 

 

Fyfan vad jag behöver sommar nu nu nuuu! Klara inte detta mer, åh vad underbart bara tanken.. 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards