fridapetterssons

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

Bara för att jag inte har något att blogga om.

Av Frida Pettersson - 17 mars 2013 18:06

Vilken svordom använder du mest?: Åhgud, vet faktiskt inte? Svär rätt mycket, hehe.. Och använder mig oftast av riktigt fula svordomar eller såna som bara jag säger, haha!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?: Till vardags, 06.30
Var köper du dina matvaror ifrån?: Asså det är ju inte jag som handlar.. Men på coop typ
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: Är nog helst med på bilden, haha ego men det är roligare!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?: Allt jag verkligen vill ha, sedan skulle jag unna mig som bara den, härlig tanke!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?: Jaadå!
När var senast någon stötte på dig?: Haha, stötte och stötte.. Igår tror jag, vet inte riktigt!
Vad åt du till middag senast?: Har inte ätit än, men igår käkade jag klyftpotatis och kyckling!
Kan du vissla?: Yes, har riktiga talanger i det!
Tittade du på tecknat när du var liten?: Om jag gjorde!
Äger du några popband t-shirts?: Nope 
När flög du senast?: I sommras
Pratar du några andra språk?: Kan engelska och typ spanska, men inte så jättebra!
Har du gråtit offentligt?: Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: Aa, navelpiercing och någon fin tatuering!
Vad har du med dig in på bion?: Godis, dricka, vänner!
Vad har du för väder?: Skitväder, orkar inte ens kolla ut. Kallt antar jag. 
Vilket är ditt favoritämne?: Idrott och typ svenska
När sov du senast på golvet?: Vet inte, inte så länge sen!
Vilken är din favorit drink?: Dricker inte
Gillar du din boendesituation?: Jorå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?: Haha jag är en sån som funkar ändå. Så typ inga. 

Är dina dagar fullbokade och stressiga?: Varierar. Ibland, och ibland inte!
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?:
Inte i trubbel, men några tillsägelser får man ju.. 
Hur gammal blir du nästa födelsedag?:
14..
Tror du på liv på andra planeter?:
Nja, vet inte!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?:
Allt kommer lösa sig, stay positive!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?:
Jaa 
Tycker du om att krama folk?:
Kramar är det bästa som finns!
Äger du en digitalkamera?:
Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?:
Haha vet faktiskt inte.. Klart man har blivit jämförd med nån, kommer bara inte på nån nu!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?:
Om det gör, jätteirriterande!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?:
Nej, haha. 
Är du mörkrädd?:
Gud ja, har varit det hela mitt liv. 

Tre saker du alltid har med dig?: Mobil, och Johanna. Haha kommer inte på nåt mer!

 
 
Julia

Julia

18 mars 2013 09:26

Hej!
Tog ett collage av dig för några dagar sedan, tänkte inte på det mer liksom..
Men sen fick jag en kommentar om att det var fel, men jag menade ju inget om att sno den liksom? (:
Men iallafall, kan tyvärr inte redigera mina inlägg så går inte att ta bort bilden.. Men då vet du det iallafall, kram <3

http://Www.juliabjorling.devote.se

Frida Pettersson

19 mars 2013 17:34

Hej Julia!
nejmen gud, det är helt lugnt! Snällt av dig att höra av dig om det, så jag vet!
Men det gör absolut ingenting, bra att du säger det bara!
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 20:00

Hej och hejdå får jag väl säga nu!   Jag har länge funderat på att byta bloggportal med tanke på att jag vill testa något nytt och bloggplatsen börjar kännas lite "lame" ifall ni förstår vad jag menar?? Jag har iallafall haft nästan två superhä...

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 16:25

Som rubriken lyder så är lovet snart slut och jag mår fruktansvärt dåligt pga det, är så skoltrött så det finns inte. Jag orkar inte allt plugg, alla lektioner, att gå upp tidigt på mornarna, jag orkar inte kämpa som ett as för betygen. J a g. O r k ...

Av Frida Pettersson - 4 januari 2014 16:29

Hej på er! Sitter nu i bilen påväg hem från några superhärliga dagar i fjällen, men nu är det slut på det roliga och hem till gamla Eskilstuna igen. Har åkt i 2 timmar nu, endast 6 timmar kvar haha.. Har underhållt mig med att kolla på favorit...

-

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 21:08

Jag saknar mitt hjärta så hela jag gör ont. Det har gått 6 dagar nu sen jag senast fick ligga i min kärleks famn och krama sönder honom. För er är det väl ingenting och jag antar att ni tycker jag låter huur töntig som helst nu haha, men det är...

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 15:58

Hej bloggen! Idag har vi väl bara åkt skidor, vad annars gör man i fjällen haha? Älskar att stå i backen och bara flyga ner, jag älskar farten. Just nu sitter jag i stugan och myser, ikväll blir det tacoos till middag vilket känns förjävla br...

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards