fridapetterssons

Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

50 sanningar om mig- just for fun!

Av Frida Pettersson - 18 mars 2013 20:09

1. Jag har en typisk svennefamilj och är så svensk man kan bli

2. Jag är sjukt kräsen när det gäller mat

3. Jag tror att jag gillar en person. Och nu tror säkert mina vänner att dom vet vem det är, men nepp!

4. Jag är beroende av adrenalin-kickar, och gör därför massa galna saker!

5. Jag är lycklig just nu!

6. Min bästavän är mitt liv

7. Mina vänner beskriver mig som "sjuk i huvudet" och "galen"!

8. Min klass betyder typ allt för mig, jättefamilj!

9. Är beroende av Justin Bieber, gråter när jag kollar på hans videos osv. 

10. Har väldigt lätt för att lära känna folk !

11. Säger ofta saker innan jag tänker efter

12. Jag kan vara världens bitch mot folk som beter sig som skit. 

13. Jag har legat på sjukhus, med dropp och massa skit. Aldrig mer. 
14. Sprutor är det värsta jag vet, mitt oändliga hat till det går inte att beskriva. 

15. Min dröm i livet är att bli sångerska!

16. Jag har blivit dumpad, och det är nog det värsta man kan gå igenom här i livet.

17. Jag var världens supertönt när jag var mindre, skäms fortfarande, haha!

18. Mitt rekord i att ha godisförbud är 2 veckor och 5 dagar, är sjukt stolt över det haha!

19. Jag är livsnjutare till 1000

20. Sommaren är det bästa jag vet!

21. Ibland får jag glädjerus och är världens lyckligaste person av typ ingen anledning!

22. Musiken är allt för mig!

23. Jag kan börja gråta av låtar hur lätt som helst

24. Jag är galet mörkrädd och har varit det i hela mitt liv.

25. Jag ska till Grekland i sommar

26. Arvid och Oscar är mina brödeeer 

27. Vill ha ett förhållandee

28. Jag har världens gulligaste hund!

29. Ibland är jag väldigt tjejig, ibland inte. 

30. Tränar som bäst när jag är arg

31. Älskar mysiga tjejkvällar

32. Älskaar kebab

33. Är shoppingberoende

34. Kan inte sluta skriva om sommaren. Går inte att förklara, hur mycket jag längtar vill bara skrika!

35. Har många sjukt underbara minnen!

36. Jag saknar Melina och Nellieee !

37. Jag gifte mig med Johanna den 28 december 2011 med Johanna!

38. Älskar stockholm! 

39. Har mjukisbyxor på mig hela tiden, förutom i skolan. 

40. Jag är positiv av mig

41. Jag har utstående öron och skäms över det, hahaha

42. Jag är typ 165 lång

43. Jag hatar att klippa håret!

44. Jag älskar skräckfilmer

45. Magrutor är det bästa jag vet

46. jag tror jag har magrutor så mycket som jag skrattar

47. Jag plattar håret typ varje dag

48. Nu måste jag gå och kolla tv

49. Kommer inte på några fler sanningar

50. Jag är cool 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 20:00

Hej och hejdå får jag väl säga nu!   Jag har länge funderat på att byta bloggportal med tanke på att jag vill testa något nytt och bloggplatsen börjar kännas lite "lame" ifall ni förstår vad jag menar?? Jag har iallafall haft nästan två superhä...

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 16:25

Som rubriken lyder så är lovet snart slut och jag mår fruktansvärt dåligt pga det, är så skoltrött så det finns inte. Jag orkar inte allt plugg, alla lektioner, att gå upp tidigt på mornarna, jag orkar inte kämpa som ett as för betygen. J a g. O r k ...

Av Frida Pettersson - 4 januari 2014 16:29

Hej på er! Sitter nu i bilen påväg hem från några superhärliga dagar i fjällen, men nu är det slut på det roliga och hem till gamla Eskilstuna igen. Har åkt i 2 timmar nu, endast 6 timmar kvar haha.. Har underhållt mig med att kolla på favorit...

-

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 21:08

Jag saknar mitt hjärta så hela jag gör ont. Det har gått 6 dagar nu sen jag senast fick ligga i min kärleks famn och krama sönder honom. För er är det väl ingenting och jag antar att ni tycker jag låter huur töntig som helst nu haha, men det är...

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 15:58

Hej bloggen! Idag har vi väl bara åkt skidor, vad annars gör man i fjällen haha? Älskar att stå i backen och bara flyga ner, jag älskar farten. Just nu sitter jag i stugan och myser, ikväll blir det tacoos till middag vilket känns förjävla br...

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards