fridapetterssons

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Frida Pettersson - 17 april 2013 19:53

Åh kollade nyss ut genom fönstret och fick någon slags sommarkänsla. Solen lyser sådär kvällsfint, grannen är med kompisar och är ute och hoppar studsmatta och låter över hela gatan, då vet man att det börjar närma sig sommar. Haha nejmen gud så underbart, fetttt glad. Ryktas även här i familjen om att vi ska sätta upp våran studsmatta på fredag, wihooo.

Har nyss pluggat lite faktiskt, duktig. Nu ska jag njuta av onsdagskväll.

Förresten gick jag runt med fläta en kortiis nyss och det vart riktiga lockar! Helt spontant bara. Syns inte på bilderna tänkte bara säga det liksom.

Av Frida Pettersson - 17 april 2013 15:35

Haft en bra dag, inte särskilt jobbig. Matteprov hade vi i förmiddags också, ojoj, gick inte bra haha.
På eftermiddagen skulle vi egentligen typ orienterat eller åt sånt skit, men som dom retards vi är fatta vi ingenting. Jag och mitt dundergäng som består av Johanna, Arvid, Pärus och Sandeberg, och Emma var med också, gick på fetaste promenaden i fina vädret.
Travade runt i hela skogstorp, tror det vart några mil.. Haha äkta bröder assåå!

Nu sitter jag i sängen och hare bra, puss.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards