fridapetterssons

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Frida Pettersson - 2 april 2013 22:36

Efter 6 dagar och nätter utan dig får vi äntligen sova tillsammans igen!
Min käraste, obeskrivligt grymt sköna och underbara säng.

Och nej, jag behöver ingen pojkvän att gulligulla med, jag klarar mig finfint ensam. Killar är ändå bara problem just nu.

Av Frida Pettersson - 2 april 2013 21:59

Ja, idag, sista dagen somsagt!
Gick upp tidigt och stack till stan direkt, så vi kom dit till 10 då det öppnade! 

Gick runt där lite och så, jag menar jag var väl halft pank men man måste ju ändå åka till stan ! Och trots att jag var pank fick jag med mig en jättesöt bustier från bikbok och sen en såndär typ kedja man hänger på solbrillorna, jaja hoppas ni fattar. Sedan skulle vi käka lunch men det var proppat överallt så vi satte oss på en random tunnelbana mot Farsta lite random som tog 20 minuter. Käkade på donken och åkte sedan vidare till Gamla Stan och gick där och strosade lite, såå mysigt! 

Jaja, sen åkte vi tillbaka till Åsa och fixade allt och så, och åkte sen vidare mot stationen för hemresa. 

Tåget var proppat så vi satt som riiiiktiga lodisar mellan två vagnar, haha riktigt ghetto. Aja sen fick vi typ en hel vagn för oss själva istället och kunde då ligga och chilla galeet på sätena, hehe ! 

Nu är vi hemma och det är bara att acceptera läget. Ska nu njuta av resten av påsklovet, älskar't! 

 

       

Av Frida Pettersson - 2 april 2013 21:51

Vaknade skapligt och käkade standard underbar frulle. Gjorde oss sedan i ordning och åkte in mot stan där vi hann gå i typ 20 minutas, sedan mötte vi upp Johannas mamma och Felicia och åkte och hälsade på johannas morbror i kanske 4 timmar. Fikade och lite så, mys! Skithärlig snubbe det där! 

Sen stack jag och johanna hem till Åsa igen. Käkade middag och lite så. 

Under kvällen käkade vi godis (vad annars?) Sen körde vi även poker där vi satsade godis, johanna vann allt :'( 

Men jag menar, helt ärligt, vilka tonåringar får såna ideer? Aja vi är sjuka, bara att face the truth liksom. 

Snackade lite tills vi somnade också. 
Bilder här nereeee !

     

Darliiiing du är sjuk i huvudet men jag älskar dig ändåååå ! hahahah så gullig på bilden i mitten ;) 


Av Frida Pettersson - 2 april 2013 21:43

Skulle ju egentligen fått skjuts från landet direkt till Estocolmo på kvällen nån gång, men istället skulle min kusin hem lite tidigare (hon bor i stockholm) så jag drog en spontantripp tillsammans med henne, först åkte vi till norrtälje sen vidare med en annan buss till stockholm sen tunnelbana till T-centralen där Johanna kom och mötte mig och så åkte vi vidare till Huddinge! 
Packade upp väskorna osv like standard, sen gick vi ut på långpromenad och virrade bort oss i skogen, haha vi är såå sjuuuka! Aja, på kvällen käkade vi godis (hade ca 17 kg) tills vi dog. 

Kollade sedan filmer och tv tills vi somnade, underbaart! 

Lite bilder från den dagen. 

         

Av Frida Pettersson - 2 april 2013 21:39

Åh hej allra käraste bloggläsare!
Det var ett tag sen jag bloggade liksom ordentligt, men nu är jag hemma igeeen och kan köra på som vanligt!

Ja somsagt, jag är hemma.. Kul eller ej vettefasen. Haha eller jo visst det är väl lite skönt att vara hemma och så men galet skönt att vara borta härifrån i 6 dagar, leva livet i stockholm lite grann och bara ha det bra! Nej, haha jag och johanna kommer i princip bosätta oss där i sommar, satan så underbart! Älsklings stället!

 

Nejmen hörrni, ni kanske vill veta lite om mina dagar? Jag tar det i olika inlägg så ni slipper läsa ett milalångt, det blir så himla mycket! Vänta så kommer snart upp "dag 1, dag 2 "  osv, puuuusss så länge! 

 

Av Frida Pettersson - 2 april 2013 10:00

Heej underbaringar!


Idag rullar vi hem från Stockholm. 6 dagar hemifrån Eskilstuna, och det har varit skitskönt ! Skulle väl antagligen kunna stanna här ett tag till. Jaja, har ingen aning om när vi sticker hem , detta inlägg kommer upp vid 10.00 , antar att vi inte åkt än, förhoppningsvis blir det väl mer mot kväller.

Nej ni får veta mer när vi kommer hem ! 


Pussar och kramar och hoppas det dög någolunda bra med tidsinställda inlägg? Puuuuss !

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards