fridapetterssons

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Frida Pettersson - 6 april 2013 21:32

FML. 

 

Det snöar. Kommer gråta. Ska döda detta land. Åh hataaaa!

Är det ens möjligt att det snöar i april (?!?!) Jaja, nu försvann tyvärr alla mina hopp om sommaren. 

Prepare for vinter året runt. Det kommer ingen sommar, okok? Så jäkla aaarg, åh dö vädret dö! 

 

     

Av Frida Pettersson - 6 april 2013 21:11

Har tyvärr inte kunnat blogga idag för jag har inte varit hemma mycket alls under dagen!

I förmiddags var jag på coop med familjen. Kom hem, lunchade och åkte vidare mot stan med Johanna!

Myste på fristadstorget med glass som vi köpte på rea. Hahaha, skitbra! Kollade runt i affärer och hann förälska mig i lite till saker som jag måste ha! 

 

Kom hem och åkte typ direkt vidare till tunapark med mammsen. Fick ett par söta trosor!

Käkade middag och sen gick jag ut och sprang. Gick skitbra, kände för att bara fortsätta resten av kvällen!
Haft en bra lördag. Har fått mycket gjort! 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards