fridapetterssons

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Frida Pettersson - 22 april 2013 22:12

Stack somsagt ut på en löptur såhär på kvällskvisten runt 8 snåret.
Det gick sååå bra, åh vilken himla kick det är att träna. Vart bortåt 6-7 km i jäkligt bra tempo för att vara mig.
När jag kom hem fortsatte jag med lite styrka och olika övningar, så ja nu känns det bra i kroppen må jag säga.

Sitter nu i sängen med en riktig good smoothie full med protein och vitamin. Gjord av björnbär, vinbär, blåbär, banan, och mjölk för er som undrar ;)

Blir att krypa ner under täcket och försöka sova om ett tag, godnatt allihopa och ha en bra morgondag!

Av Frida Pettersson - 22 april 2013 18:52

Skrev med min saknade homie för ett tag sen, och sitter och gråter lite smått eftersom hon informerade mig om att hon hade suttit utanför hotellet där Justin Bieber bodde på, tror ni inte han kommer ut för att förflytta sig till sin turnébuss, och han stog 2 fucking meter från henne, 2 meter??! Tror ni inte jag började böla liiite eller när hon berätta det..

Om inte ens 10 minuter ska du uppträda, men jag kan inte se. Är så oerhört avundsjuk på alla som får vara där och bara se dig, min livs största dröm. Nu kan ni vara lyckliga resten av livet.
Är så otroligt frustrerad, min enda chans men jag får inte se dig. Min förebild, pojkvän, idol, älskling.
Har sagt det förut säger det igen. Jag älskar dig.


Min livs största dröm att få vara en av dom som står där i publiken.

Av Frida Pettersson - 22 april 2013 18:26

Drar mig en funderare på om jag kanske borde gå ut och springa lite i spöregnet, ja så får det bli.
Har ju blivit lite väldans lat på senaste må jag säga, så det är bara att pallra sig ut! Dessutom är det perfekt löpväder enligt mig, regnigt och bra. Underbart!

Hörs!

Av Frida Pettersson - 22 april 2013 18:11

Hade en toppenkväll tillsammans med min babe igår.

Cyklade runt i skogstorp som kungar och insåg att det fanns hopp för både mänskligheten och sommaren, för vet ni vad?? Vi mötte massssa vi kände, wohooo.

Ja ni förstår att under vintern här i skogstorp ser man inte en levande kotte utomhus. Men på sommaren är det helt tvärtom, alla är ute all the time och vi är som en enda jättefamilj haha.
Om det råkar vara så att du någon gång av någon anledning befinner dig i skogstorp och känner dig lite ensam är det bara att gå till antigen orrliden eller Konsum för där är det folk dygnet runt, haha så mysigt i vår lilla håla på sommarn!

Men aja för att komma till sak, åkte vi ner till Konsum och köpte choklad sedan mot orrliden i vårt standard-bås där vi satt och njöt.

Bjuder på bilder från igår. Vi lyckades som vanligt ha EXAKT samma kläder på oss, sjukt ... Samma sak hände idag, haha.

Av Frida Pettersson - 22 april 2013 17:26

Hej hörrni !

Sitter i min säng invirad som en burrito i mitt täcke, kollar ut genom fönstret och insåg just att det regnar. Haha ojoj vad dramatisk jag låter..

Har haft en bra dag med alla mina broes, och ja Johanna räknas in där.
Allt är väl bra förutom vädret, liiite besviken faktiskt.

Ska sluta prata om vädret nu och fortsätta göra ingenting. Puss!

Lockigt hår idag också!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards