fridapetterssons

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Frida Pettersson - 14 april 2013 21:41

Åh underbar känsla när man äntligen städat klart rummet, och kan tillslut slänga sig i en nybäddad säng och gosa ner mig här tillsammans med ett par nyrakade och lena ben. Love it!

Just nu skriver jag med lite fint folk på kik, har det väldigt bra. Känner lite stress inför 2 svåra prov denna vecka i mina hatämnen matte och NO, annars är allt bara bra. Ska försöka koppla bort det från hjärnan nu och ägna mig åt allt bra istället.

Har lite ångest inför skolan också förresten, orkar intee haha. Nej men kämpa kämpa fram tills sommarlov nuurå. Efter skolan ska jag ner på stan med mormor och fika, och på kvällen träning med syster. Blir nog en bra dag ändå . Pusshej!

Bjuder på en satans kul bild.

Av Frida Pettersson - 14 april 2013 18:48

Hej hörrni, ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen idag. Men så kan det bli ibland.

Just nu ligger jag i min säng, har nyligen käkat middag och innan det haft lite söndagsspa som vanligt. Skriver med några på kik och har det mysigt.

Var på tunapark en sväng förut också, köpte en bikini från bikbok som jag spanat in ett tag, orkar inte slänga in en bild men det får ni leva med.
Måndag imorgon och jag längtar inte.. Aja bara att kämpa. Pussisar

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards