fridapetterssons

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Frida Pettersson - 4 april 2013 20:45

Tjenis penis!

Ikväll var jag ute och gick på en såndär härlig kvälls promenad i härligt väder tillsammans med min gaalna familia. Ja pappa var inte med då, endast tjejer!!

Nu sitter vi hela familjen packade framför tv:n, längesen det hände!
Nejmen jag har haft en väldigt bra kväll faktiskt!

Bild från promenaden. Jag ser retard ut men den bjuder jag på!

Av Frida Pettersson - 4 april 2013 18:29

   


Nu ska jag och mina systrar dansa och tönta oss lite hade vi tänkt. Asså just dance haha !
Bjuder på två lagom fula bilder på mig och lillasyster. Btw känner jag mig fett lång mot henne, haha världens typ eifeltorn jämfört med henne. Kan bero på att hon är 4 år yngre, men ändå liksom!

 

Av Frida Pettersson - 4 april 2013 18:23

Idag fyller världens gulligaste vovve 4 år ! Tycker alla ska gratta han   

 

Min egna lilla bebiiis! Som blir så satans missbildad på bild haha (ni ser där nere) men älskar dig ändåå söte!

         

hahahahahha så jäkla gullig !


Av Frida Pettersson - 4 april 2013 18:13

Hej snyggingar!

Idag kände jag att det var dags att ta tag i mitt liv, jag är ju trots allt tonåring och har påsklov. Kan ju inte ligga i sängen och ruttna. Så då bestämde jag träff med Nellie (haha låter som vi var på dejt eller nåt). Var typ tusen år sedan vi sågs sist så det var jättekul att träffa henne igen! Lavio. 

 

Vi hade mys. Cyklade runt lite, sen till konsum och köpte kladdkaka och jordgubbar och satt ute i solen och käkade!

Sedan spelade vi lite Just Dance 4 och pratade sen ett bra tag om allt och ingenting liksom!

Är överlycklig över detta väder. Mår såååå bra! Får värsta sommarkänslorna! Jaja, ha det bra puss!

 

   

Av Frida Pettersson - 4 april 2013 14:12

Nu sticker jag ut i detta underbara väder och träffar min saknade amigo.

Hoppas ni alla får en bra dag så hörs vi när vi hörs helt enkelt!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards