fridapetterssons

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Frida Pettersson - 29 april 2013 22:07

Ligger i min gosiga säng och älskar livet samt kollar weheartit och drömmer mig bort.
Längesen jag mådde såhär bra, haha varnar er nu och resten av tiden tills sommaren är över att min blogg kommer vara en överpositiv, peppande, skitglad blogg och kommer förmodligen bara blogga om hur underbart allt är och hur mycket jag älskar mitt liv.
Haha men det är väl bättre än massa deppinlägg?

Här bjuder jag på lite bilder från weheartit också, puss och kram!

Av Frida Pettersson - 29 april 2013 21:30

Sitter med dånande musik i öronen, haha såna där grymt jättecoola låtar ni vet så man blir sådär danssugen ! 

Och vet ni vad? Bloggar från datan nu, vilket inte hänt på några år haha. Epiiic !

 

Iallfall, för att komma till sak..

Imorgon är det ju valborg, och jag känner bara att wtf? Känns veeerkligen inte som det, är inte riktigt redo än haha !
Måste bli lite finare väder först, men aja det får gå. 

Förra valborg var sjuuukt rolig, och denna ska bli ännu bättre!

Kommer fira tillsammans med massa härliga kompisar, blir förmodligen galet skoj!
Åh, älskar valborg och älskar att umgås. 

Haha, aja skulle bara säga det.. Puss!

  

bästavän


Av Frida Pettersson - 29 april 2013 20:16

Kom alldeles precis hem, har vart ute på skön pw med madre i detta konstiga väder. Haha ja ni måste hålla om att vädret är konstigt..
Först regn och jättegrått, sedan sken det upp och blev sol. Sedan regn fast sol, och regnbåge, haha (vadbabblarjagom?!) aja.

Det var skönt ändå. Nu sitter jag i soffan här och bloggar, hörs sen!

Av Frida Pettersson - 29 april 2013 17:07

Hej hörrni!

Ligger i sängen och degar och har det bra.

Härlig skoldag idag. Världens härligaste kompisar och typ inga riktiga lektioner var det som gjorde min dag.

Har inget mer att komma med, pusshej

Av Frida Pettersson - 29 april 2013 14:50

Sitter på lektion med mina homiies, inte för att jag gör så mycket men ändå ..

Haha gulle Oscar vet inte att jag tog kort , hehe.
Slutar om 10 min, så hörs sen!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards