fridapetterssons

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Frida Pettersson - 2 mars 2013 22:12

Ber om ursäkt för spammandet av Anton förut, ska försöka kontrollera mina känslor nästa gång.. hehe. 

Nej, men jag är iallfall superlycklig för att han gick vidare, lavioo snygging !

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på film, får se om jag kollar på ännu en SAW (kollade på en tidigare idag) men vet inte om jag vågar det nu eftersom det är freaking mörkt. 

Jaja, ha det bra pusshej finaste läsare !

 

Av Frida Pettersson - 2 mars 2013 21:28

ANTON JAG ÄLSKAR DIG , LYCKLIGAST PÅ JORDEN NUUU !

Av Frida Pettersson - 2 mars 2013 21:15

Kom igeeeeen sexbomb

Av Frida Pettersson - 2 mars 2013 21:05

  kommer spamma bloggen med Anton nu här närmaste halvåret vilket ni kanske märkt, men det får ni vänja er med!
Jag, sporre och Johanna har en fin kik-konversation angående Anton, vi alla hejar på honom och har röstat flera gånger! Gör det ni också, kom igen, varje röst betyder något, rösta nuuuuu !!
Vi tror på dig älskliiing, kom igen nu!!

Av Frida Pettersson - 2 mars 2013 20:35

 

KÄÄÄR I DIG SNYGGING !

Av Frida Pettersson - 2 mars 2013 20:12

Sitter just nu och kollar på mello, eller ja det gör jag inte allste därför det var någon dålig som sjöng nu så då passar jag på att köra en liten update. 
Bara jag som är satans taggad tills Anton ska uppträda?? Åh, så snygg!

Nej, nu ska jag springa ner igen. Kan tyvärr inte ladda upp fler bilder nu för det tar typ ett år att ladda upp, det är skitsegt så ja. Men vi hörs väl sen, ha en fortsatt toppenbra lördagkväll och gör det bästa av den, pusshej!!

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards