fridapetterssons

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Frida Pettersson - 2 mars 2013 15:44

     

Av Frida Pettersson - 2 mars 2013 12:10

Kom inte upp ur sängen förens en halvtimma sedan. Asså jag har inte sovit, bara legat där för jag pallade inte gå upp. 

Har käkat lite frulle såhär vid lunchtid och vänt lite smått på hela dygnet. 
Vädret idag är inte att klaga på, snarare sjukt fin. Vill ut, mer än gärna! Men eftersom alla kompisar inklusive familj lämnat mig ensam idag så kan jag tyvärr inte det..

Istället ska jag lägga mig i min säng och kolla filmer hela dagen, hade tänkt se klart några till SAW-filmer, även om jag typ skiter på mig efteråt är det värt det för dom är sinnes bra!

Nu hoppar jag ner i sängen ännu en gång, ha det. 

 

 

Av Frida Pettersson - 2 mars 2013 00:27

Bra jäkla avslut på kvällen med en bra jäkla kik-konversation med en bra jäkla person. Lycklig just nu! Tänk att en enda person kan få en på så bra humör!

Ingen bild för tillfället, oupsi.

Ovido - Quiz & Flashcards