fridapetterssons

Alla inlägg under mars 2013

Av Frida Pettersson - 4 mars 2013 17:28

Trots att måndagar brukar vara vääldigt sega har denna dag ändå gått helt ok. 

Efter skolan stack jag som planerat till stan med Ärleborg. Vi hade det jättemysigt! Hittade ett par shorts på bikbok jag ska köpa. Hennes mamma skjutsade hem mig, så nu sitter jag här igen. 

 

På ondsag sticker vi till romme, inte långt kvar nu. Döööpepp på det, ska bli så galet kul !!

 

Nu ska jag inte göra speciellt mycket. Käka middag om ett tag annars bara en lugn måndagkväll. Pusshej !

 

 

Av Frida Pettersson - 3 mars 2013 21:47

Aztec-mönstret vill vi se mycket utav i sommar, och även nu såklart !
Jag tycker det är skitcoolt, annorlunda och bra men på ett snyggt sätt. 

Det har blivit väldigt populärt och det är ju självklart ett måste nu till sommarn, så om ni inte redan har något så skaffa. 

Här kommer ett litet snabbgjort collage på hur det kan se ut. 

 

 

Av Frida Pettersson - 3 mars 2013 21:14

Ja hörrni imorgon börjar skolan igen, efter en helg som gått otroligt snabbt enligt mig!

Ser faktiskt fram emot det. Eller okej, nej det gör jag inte. Men jag ser fram emot Romme som är på onsdag. Men dom där två no-lektionerna imorgon? Naaah, dom kan vi skippa..

 

Efter skolan sticker jag iallfall till stan med Ärleborg en snabbis. Behöver pröva en miljard jeans, samt shorts. Nejmen det blir säkert jättebra !

Nu sitter jag och myser i min liiite stora tröja, hihi. Pusshej !

 

Ovido - Quiz & Flashcards