fridapetterssons

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Frida Pettersson - 1 november 2013 22:39

Hej på er!

Hade en superskön tågresa hem från Sthlm. Satt ensam i ett litet hörn med musik och halvsov, sjukt mys.

När jag kom hem käkade jag tacos och strax innan 7 kom Felicia och Johanna och hämtade upp mig och hon skjutsade in oss till stan.
Väl där mötte vi Ludde och matte och körde discoobowling, så kul ju! Han även träffa älskling en kortis.

Dock kom jag toksist i bowlingen..

Efter det drog vi till sporthallen och var tvungna att städa där, inte lika kul haha men det gick ju ändå fort.
Drog vidare till coop och inhandlade mys och nu sitter vi hemma hos Johanna där jag spenderar min fredagsnatt.

Vi tänkte snart ta och sätta på en skräckfilm, det var trots allt halloween igår!

Av Frida Pettersson - 1 november 2013 15:27


Fuck it, vill bara hem..

Av Frida Pettersson - 1 november 2013 14:08

Hej hörrni!

Har det väldigt bra här i Stockholm må jag säga. Älskar att bara gå runt här liksom.


Vi har ätit god lunch och just nu står vi i kön till donken för lite fika.

Av Frida Pettersson - 1 november 2013 09:32

Hej på er!

Sitter på tåget mot Sthlm ännu en gång, ovanligt? Haha har spenderat väldigt mycket tid i huvudstaden under lovet faktiskt.
Idag åker jag dock med familjen, vi ska bara trava runt och shoppa och så. Tror däremot inte jag kommer shoppa någonting eftersom jag är sort of pank.

Ha en bra dag så ska jag försöka uppdatera på tåget hem eller något!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards