fridapetterssons

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Frida Pettersson - 16 november 2013 23:53

Hej allihopa!

Ligger nerbäddad i min älskade säng och hade precis tänkt sätta igång ett avsnitt av Gossip girl.

Har varit med Lukas ikväll, lika mysigt som vanligt med min favorit. Haha alltså nästan stört hur mycket jag älskar dig!

Han drog hem strax efter 11.

Av Frida Pettersson - 16 november 2013 19:03

Hej på er!

Sitter vid matbordet och i princip spyr, åt lite för mycket som vanligt..
Inte bra inte bra.

Lukas kommer en stund, saknar min pojk.
Hade inte mycket att säga, tänkte bara höra av mig lite, puss så länge

-

Av Frida Pettersson - 16 november 2013 13:07


Detta supergulliga skal blev mitt igår, och andra halvan ägs självklart av Johanna. Dom är såå himla fina!

Av Frida Pettersson - 16 november 2013 12:33

Hej på er!

Lördag idag, blir en bra dag för min del. Låg i sängen och degade länge imorse, för övrigt har jag inte gjort någonting. Kollade precis klart senaste avsnittet av the vampire diaries. Ska städa lite och ta ett bad. Vid 5 kommer farmor och farfar och kusinerna hit för att fira mig i förskott, Lukas kommer också någon gång runt 7. Toppenlördag!

Hör av mig mer sen

Av Frida Pettersson - 16 november 2013 00:04

Snälla bara ta mig tillbaka till sommaren, för känner hur jag bryter ihop utan sommar.
Alltså orkar inte. Nu börjar den årliga ångesten igen som varar fram till maj, kul det blir för er bloggläsare att läsa min blogg framöver hehe, klaga klaga klaga typ. Får panik på detta..

Av Frida Pettersson - 16 november 2013 00:01

Vet inte vad man ska säga om min fredagkväll faktiskt. Haft myskväll med tjejerna i familjen vilket var trevligt men har kännt mig otroligt ensam och uttråkad trots det.

Just nu ligger jag i sängen och ruttnar, funderar på att sova men är inte alls trött..

Haha åh, har så tråkigt..

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards