fridapetterssons

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Frida Pettersson - 9 november 2013 16:48

Fan då. Så som vi kämpat, ja fyfan vad vi har kämpat. Rent ut sagt slitit rövarna av oss hela laget. Mitt fina älskade lag som har kämpat så otroligt hårt in i det sista. Stannat efter skolan, åkt till bajsverket i spöregnet, ängnat all vår tid till denna skittävling. men för vad? Jo för att livet är så jävla orättvist och ett skitdåligt lag vinner för deras rektor var huvuddomare. Fuck er alla hårt.

Vi plockade dom alla och tog hem hela robottävlingen, vann även sammarbetspriset och teknikpriset och vart nominerade till marknadsföringspriset. Trots allt det så kom vi 2a, precis som alla andra år.. När jag hörde vilka det var som vann brast jag ut i tårar vilket många andra också gjorde.
Menmen, livet suger haha..

Trots det har vi haft en sinnes kul dag! Ni alla har varit så otroligt duktiga. Är bara så sjukt förbannad för allt är så orättvist.

Men aja, ni är bäst laget


Skogstorpsfury for life

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards