fridapetterssons

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Frida Pettersson - 7 november 2013 22:39

Kom hem vid halv 10, tog ett kokande bad och nu befinner jag mig i sängen och känns just nu som jag med glädje skulle kunna stanna här föralltid. Varmt och gosigt!

Dock har jag skallebäng som satan och är så hungrig, inte ätit något på 9 timmar, dör. Är utmattad och trött i varenda liten millimeter på kroppen efter en lång men bra dag.

Känner bara att godnatt

Av Frida Pettersson - 7 november 2013 21:13

Under förmiddagen var jag en bitter pms-kossa vilket de flesta påpekade haha, kul.
På eftermiddagen vart humöret mycket bättre då alla 8:or tog Partybussen in till stan för att kolla på bio med massa mys. "IRL" kollade vi på, riktigt bra faktiskt!

Efter det vart det stan med ärleborg ett tag innan vi gick mot stålfors där jag mötte älskling och gick med hem till honom. Har varit både glad, arg, ledsen, hyper, haha ja alla känslor som finns. Skrattat som en galning åt mig själv men även legat i hans famn och gråtit över ingenting. Förlåt för mina grova humörsvängningar älskling.

Just nu sitter jag på bussen hem såhär en torsdagkväll och längtar redan till imorn, fredag och träffa älskling. Toppen!

Hörs sen


Min lilla bebis när han var liten, orkar inte vad gullig

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards