fridapetterssons

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Frida Pettersson - 20 november 2013 18:33

Ligger i sängen, död, sjuk, fan.

Basketen med tjejerna var kul, borde dock inte varit med med tanke på min hals som bara vart ännu värre efter det. Hängde på stan en kortis efter det tills Lukas kom och så gick vi hem till honom.
Var dock inte världens roligaste haha. Låg mest och klagade över hur dåligt jag mådde, sedan sov jag haha.
Pappa fick komma och hämta mig vid halv 6, inge kul att vara borta när man inte mår bra alls. Fick ta farväl av pojken min som ska till London imorgon, får inte träffa honom på 5 dagar nu , undrar hur det ska gå..

Nu ligger jag nerpackad i sängen och tänker ligga här resten av mitt liv, skämtåsido. Ne, hejdå med er

Av Frida Pettersson - 20 november 2013 12:43

Hej på er!

Onsdag idag och skoldagen har varit rätt seg men ändå bra för har fått en hel del gjort!

Just nu sitter vi på bussen mot bollhuset och ska ha någon jäkla basket haha. Kul eftersom alla tjejer i 8an på skogstorp ska köra tillsammans och det lär se ut som ett zoo haha men mindre kul för har så jävla ont i halsen, aja bara att kämpa.

Efter skolan ska jag hem till Lukas. Hörs sen

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards