fridapetterssons

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Frida Pettersson - 25 november 2013 22:02

Hade planer på att gå till skolan imorgon men nejdå, fortfarande feber.. Börjar bli redigt trött på detta, legat som en döing hemma nu i 5 dagar och pallar inte en till.

Just nu sitter jag och pratar i telefon med min älskling vilket jag gjort större del av kvällen, saknar han så sjukt mycket.

Känner inte direkt för att blogga så mycket om vad jag gjort under dagen eftersom det är samma som vanligt. En hel del gossip girl, film osv.


Sommarn, Grekland, lycka. Ta mig tillbaka, nu.

Av Frida Pettersson - 25 november 2013 11:24

Haft en väldigt jobbig natt. Vid halv 2 gick jag ner och la mig hos lillasystern min, vi låg och pratade ett tag, kunde inte alls sova..

Imorse kom mami in till oss vid 6, och så packade vi alla 3 ner oss i denna episka säng och låg och snackade i timmar. Somnade nån gång efter det och sov till inte länge sen.
Mamma är hemma med mig idag, känns skönt!

Av Frida Pettersson - 25 november 2013 00:52

Fick nyligen reda på sjukaste saken, ligger i min säng och tårarna bara rinner. Kanske inte jag som borde vara mest ledsen men fyfan vad hemskt. Bryter ihop, just nu, ikväll, inatt, efter att jag fick reda på detta.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards