fridapetterssons

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Frida Pettersson - 18 november 2013 22:40



Av älsklingen fick jag detta sjukt fina armband som jag är helt kär i från Edblad. Bara att få fira min födelsedag tillsammans med min favoritkille betyder så mycket för mig. Jag älskar dig så ord inte kan beskriva! Tack igen älskling

Av Frida Pettersson - 18 november 2013 22:37

Sov inte mycket inatt, låg på helspänn så nu är jag skapligt trött.

Skolan har varit sjukt bra! Fått en massa grattis av fina vänner. Massage hela dagen av min personligt anställda massör, Samuel. Jobbat nada, bara chillat och tänkt att fan idag är det min dag.

Efter skolan hade syrran fixat gofika till mig, efter det dunkade vi hög musik och bara hade det kul. Älsklingen kom vid halv 5 för att fira mig. Vi åt tacos hela familjen, och fikade tills jag dog. Även fått en hel del fina presenter som jag blev väldigt glad över! Har dock mycket presenter kvar att få, bland annat av mormor så det ser jag fram emot.

Måste bara säga tusen tack till alla er som skrivit grattis eller liknande på instagram, kik, sms, Facebook, i verkligheten mm. Betyder så sjukt mycket. Så stort tack!
Extra tack till dom som uppvaktat mig lite extra, det vill säga familjen, Lukas, bästavän, och min fina klass! Ni betyder ni.

Nu är jag äntligen 14 barre och livet känns för jävla gött!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards