fridapetterssons

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Frida Pettersson - 19 november 2013 20:17

Somnade fem minuter efter jag det senaste inlägget, det vill säga en stund innan 6. Vaknade igen vid 8, död. Bokstavligt talat, död. Tror fortfarande att jag inte riktigt är vid liv. Gick ner som en zombie och ställde mig i duschen, har så jävla mycket att göra idag men orkar inte. Har en såndär fuck-allt-pallar-ingenting dag, vilket jag har rätt ofta.

Har placerat röven framför tv:n och ska kolla fotbollen istället, sen ska jag sova igen och hoppas på en bättre dag imorn.

Av Frida Pettersson - 19 november 2013 17:39

Skolan var jäkligt seg men ändå rolig tack vare min finaste klass, skrattat tills tårarna ett flertal gånger under dagen.

Efter skolan har jag snackat Skype med sporre, eller vi gjorde matteläxan tillsammans duktiga som vi är, dock inte klara. Har egentligen en hel del plugg att ta tag i, men nej. Trött som fan så ska sova en stund nu.
Ligger i sängen i älskligs tröja och fryser. Godnatt

Av Frida Pettersson - 19 november 2013 15:47


Underkläder for life, älskaar underkläder. Speciellt dessa! Tack så sjukt mycket Babel, det var superfint!
Loveu

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards