fridapetterssons

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Frida Pettersson - 1 augusti 2012 22:43

Var det inte jag som skulle blogga innan jag åkte idag? Pfft, måste skärpa mig nu!
Idag var jag ju nere på å-festen med angelika, nellie, johanna & melina. Gjorde inte så jättemycket, gick mest runt och träffade några osv.
Nu på kvällen var jag och Johanna och kollade när p99 mötte p00 på orrliden. Torskade stort gjorde dom... Där träffade vi iallfall sporre som vi snackade med hela kvällen. Sen efter matchen spelade vi fotboll med sporre och jakob. Chill sommarkväll!
Nu har jag precis checkat "never say never" med justin bieber.. Är nog på väg att bli en "belieber". Fast känns skapligt surt att inte få gå på hans konsert i globen, när jag har blivit desperat.. Skulle göra vad som helst för en biljett just nu känns det som.

Sov gott :*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards