fridapetterssons

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Frida Pettersson - 13 augusti 2012 20:02

Hej alla!

Förlåt för att jag är så sjukt seg här på bloggen just nu.. förstår om det inte är så jättekul att läsa längre. Men jag ska bättra mig sen när skolan börjar igen! Det är så mycket på gång just nu så jag har liksom inte tid att blogga längre.

Menmen, idag har jag i allfall träffat Johanna. Cyklade till henne, sen vidare till Hållsta.

På vägen till Hållsta kör smidiga Johanna över ett gupp, hennes korg flyger av och fastnar i hjulet, cykeln vrider sig bak&fram, hela däcket typ vart krokigt och Johanna flyger framlänges som världens dåre...

Herregud säger jag bara, har nog aldrig någonsin skrattat så mycket? Vi typ stog och skrattade/skrek som galningar tills vi höll på dö. Sen hade min gammla fröken sett på vad som hände i fönstret så hon kom ut och hjälpte oss fixa cykeln osv. Tack iaf för hjälpen, det behövdes nog. haha :)

Där träffade vi Melina en stund, sen Klara och Oskar och Klaras lillasyster och hennes kompis, cyklade hem vid typ halv 4. 

Åkte direkt till Vilsta för att springa 5-km med Mamma och Pappa. Gick segt som faasen, astmaanfall, blodsockerfall, kramp i benen (sprang ju i förrgår) och kändes som jag höll på kräkas för hade inte ätit mycket under dagen. Slutade med en powerwalk runt , med lite springning då och då.. Men aldrig att jag springer utan astmamedicinen igen.. Aldrig!

Vart lite långt idag, menmen ...

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards