fridapetterssons

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Frida Pettersson - 2 augusti 2012 21:49

Hej ni som läser!
Åkte ju ner till tunapark idag med Johanna, hittade ääntligen dom där jeansen, så nu är dom mina!

Sen tog vi bussen till stan och stack direkt till donken och käkade.

Sen träffade vi typ gustaf, sebbe, och massa mer en liten stund.

Lite senare kom Nellie och Angelika så då var vi med dom, vi typ gjorde inte så jättemycket. Bara gick runt, träffade lite folk och bara va.

Sen åkte angelika hem, så då var det bara vi kvar. 

sista tiden stog vi och kollade på fotboll, haha , men det var kul!

Kom hem vid halv 10, har haft en grym kväll!

Btw.. grymma jag vann godis på ett choklad-hjul så nu sitter jag och moffar det medans jag fejs-bookar, haha!

Men ha en bra kväll i allfall, se ya ! :*

Av Frida Pettersson - 2 augusti 2012 15:30

Hej !

Sov inte så jättemycket innat pga att jag låg och stalkade upp den tredje skottlossningen.. så jag hade stenkoll!
Det är helt sjukt det här, vad är det som händer med eskilstuna?

 

Aja, imorse dunkade jag i allfall musik och sjöng som en galning, thats life.. right?

Nu ska jag till tunapark med johanna för att köpa ett par jeans (hoppas verkligen dom finns!)

sen ska vi ner till å-festen, och vara där resten av kvällen, grymt!
Nu går min buss om typ 5 minuter så nu måste jag springa ivääg, hajdooo :*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards