fridapetterssons

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Frida Pettersson - 27 augusti 2012 19:48

Funderar på en bloggpaus? känner mig inte så motiverad till att blogga längre, som ni kanske märker? Aja, mer om det sen. Igår tonade ju jag och Johanna håret mörkbrunt, båda vart väldigt nöjda och sjukt skönt med förändring, tipsas!

Fast nu sitter jag här och funderar på dipdye? aja, det får väl vänta isåfall.. haha!

Skola  idag, och det har redan satt igång stenhårt! 5 läxor den här veckan, 3 test/prov, palla? Menmen, jag ska i allfall kämpa på och satsa på skolan det här året, det behövs!

Efter skolan stack jag och johanna hem till mig, ut med hunden direkt på en promenad, sen hem och äta lite mellis, sen åkte hon hem igen.. Vart inte speciellt länge men so what.

Nu på kvällen har jag inte mått speciellt bra. Huvudvärk, fryyser, och är skittrött. Så ska sova tidigt idag för jag vägrar att bli sjuk!   

Håret mitt ! fast var nyducshad så det ser nästan svart ut  

på med sköna kläder , och mina älskade strumpor.. myshetsfaktor på dom asså!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards