fridapetterssons

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Mys

Av Frida Pettersson - 10 augusti 2012 21:47

 

 


Bäddade upp lite fint med täcken och kuddar och jag vet inte vad här framför tvn. Med godis och dricka ligger jag här och myser i min ensamhet, jag har det bra! 

Av Frida Pettersson - 10 augusti 2012 20:30

Tjena snyggingar!

Idag, var jag på stan, igen.. haha, känns som jag är där typ hela tiden nu!

Men cyklade ner dit efter lunch nån gång, ensam ?! fast det gick väl bra ändå.

Sen träffa jag Nellie så gick vi bara runt ett tag, vid typ halv 4 cyklade vi till tunapark och gick där i typ 5 minuter, haha!

Sen stack vi till coop, det är en bra affär de! Köpte feta godispåsen och en dricka för 3 spänn, skapligt!

Men vi hade såna där kuponger som dom delade ut på stan när å-festen var, så det var ju grymt typ!

Sen cyklade vi till stan igen, på vägen mötte vi Gustaf och Gustav, så vi var med dom, så stog vi och snacka och så på stan i typ en halvtimme.

Kom hem vid 6, och käkade middag, grym dag !

Sitter och moffar nu, ska väl fortsätta med det antar jag, PussN, och ha en bra kväll alla! :*

Av Frida Pettersson - 10 augusti 2012 10:30

Vaknade för inte så jättelänge sen, och nu ska jag väl snart gå och äta frukost antar jag?

Bloggade inget igår för jag orkade verkligen inte, men jag var i allfall med Nellie, Max & Oliver hela dagen typ.

Sen på kvällen träffade jag Nellie och Max och typ kollade en stund när p99 tränade, men inte speciellt länge.

Senare på kvällen skypade jag med Max, haha!

Idag blir det kanske stan och träffa Nellie och Gustaf, men vet inte riktigt.

Ha det!

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards