fridapetterssons

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Frida Pettersson - 6 augusti 2012 19:50

Idag var jag på stan med Nellie, träffade Sebbe.. Som ni redan visste!

Har väl inte så jättemycket att skriva om det? Vi bara gick runt och träffade lite folk och ja, hade de bra.

Nu på kvällen hade jag tänkt ge mig ut på en löprunda men såklart så börjar det spöregna.. men tar det nog imorn istället!

Kände att det var perfekt läge för en såndär "filmkväll" ensam idag igen, eftersom syster är på landet med en kompis fram tills torsdag så har jag övervåningen för mig själv, så ska väl sitta här uppe ensam varje kväll nu och bara ta det chill, ;)

Fast då gäller det bara och komma på vad jag ska kolla på... haha... vad mycket onödigt jag skriver nu :P

Och juste.. va sociala på kik ikväll, okok? " fridaapettersson" heter jag, så messa på!

 

Imorn ska jag nog träffa Nellie, hoppas på fint väder! 

Aja, har inte så mycket mer att skriva nu så.. hörs väl imorn eller ikväll ? Pussochkram :*

Av Frida Pettersson - 6 augusti 2012 10:56

hejhej!

Idag ska jag nog ner på stan med Nellie och träffa Sebbe och nån mer?

Det kommer nog bli kul !

Vädret är väl inte på topp, men det får gå ändå. Hoppas ni också kommer få en bra dag!

Puss :*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards