fridapetterssons

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Frida Pettersson - 31 augusti 2012 19:42

Har haft en bra skoldag idag, mådde inte bäst i början, men det gick över senare med hjälp av lite supergrym humor med Johanna, mycket mycket skratt...

Sen efter skolan, skyndade vi oss hem, hade 5 min på mig att göar mig iordning innan bussen till stan gick.

På stan mötte vi direkt upp Maxe, gick först runt lite och kollade bara, checka läget på stan u know ;)

Sen mötte vi typ Nellie, Ärleborg, Moa, osv..Så träffade vi dom lite o så.

Sen lite senare mötte vi Gustaf och hans kompis, men slutade med att vi gick därifrån för hans kompis var inte den gladaste typen om man säger så...

Aja, sen träffa vi Ärleborg, Nellie och alla domdär igen en stund, sen bussen hem.

Kom hem vid kvart i 6, tacooos, sen  nu sitter jag här vid datan med kära godispåsen framför mig, grymt!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards