fridapetterssons

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Frida Pettersson - 8 augusti 2012 19:21

...... seriöst kommer aldrig på någon bra rubrik, det är ju jättesvårt?! Nån mer än jag som hatar rubriker?

Menmen, träffade Max och Oliver en stund idag, vi hade kuul, även om det inte vart speciellt länge.


Har precis blivit av med mina små underbara kaniner, sorligt men ändå lite skönt, haha!

Men ändå, jag minns det som igår när vi köpte "Nino" jag var typ 6 år och det var mitt första husdjur, jag var så glad.

Hade ju 2 kaniner, men nino var ju lite speciell.. haha. Han var så gullig, och lite tjock men haha, ändå så söt.

Ja, jag är lite larvig, jag vet.. Men seriöst.. jag kommer sakna dig tjockis, haha.

Nog om det. Ikväll blir det väl filmmys i guess? Och sen lägga sig skapligt.

Kanske hör va mig nåt mer ikväll, får se!

Men om inte, så får ni ha det så bra :*

Av Frida Pettersson - 8 augusti 2012 14:32

Hej!

Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering men har haft fullt upp så ja.. 

Natten till idag sov Nellie här. Vi hade det bäst , haha!

Först skjutsade mamma ner oss till stan och så köpte vi ansiktsmasker och massa godis och gick runt lite.

Vi kom hem vid halv 9 nån gång då hade vi lite "spakväll" och så.. Ansiktsmasker först, sen badade vi badkar och gjorde oss lite fräscha if you know what i mean? Med musik osv.

Resten av kvällen moffade jag godis tills jag mådde illa och så snackade vi skype med gustaf, hahaha!

Sen snackade vi lite skype med william och lukas också, men det var inte speciellt länge.

Vid typ 4 somnade vi, och imorse vaknade jag skittidigt som vanligt, så det var bara att pina sig själv upp.. Menmen, då kommer jag nog sova gott ikväll i allafall?


Ska snart ner till konsum nu med nellie och träffa max och oliver.

Skriver mer om dagen sen ikväll, kram :*

+ bilder kanske kommer sen, får se om jag pallar :c

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards