fridapetterssons

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Frida Pettersson - 28 augusti 2012 21:06

Hello!

Idag så var jag ju i skolan, typ det enda min blogg kommer handla om nu, haha!

men hade i allafall en bra skoldag, trots hårt arbete! 

Sista lektionen var spanska, haha känner mig alltid lika pro  när jag försöker snacka Spanska, bäst !

Slutade 14.00 idag, grymt skönt ! Cyklade hem direkt , åt lite mellis ! Sen fram med alla 4 mappar med 50000 skolböcker i och bara sätta igång ! Hann med matteläxan, lite spanska, skriva nån jäkla text på engelska, osvosv.

Sen lite snabbmiddag vid typ 4-tiden, haha känns wierdo att käka middag då..

Men sen till Ekängen för första träningen på århundranden känns det som. Otroligt kul att träffa alla igen, länge sen vi skrattade så ;) Var en ganska skön träning ändå , inte för hård ! 

Kom hem vid 8, duschade, sen fram med böckerna igen.. Menmen, det är det som krävs om man ska klara sig vidare här !

Hoppas ni får en bra dag i skolan imorn, hajdo :*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards