fridapetterssons

Direktlänk till inlägg 21 november 2013

Tidsfördriv

Av Frida Pettersson - 21 november 2013 19:15

Senaste

Låt du hörde: Marry me- Jason derulo
Film du såg: high school musical 3, haha bästa
Mat du åt: kycklingsallad
Kram: Lukas
Puss: Lukas
Känslan: lycka
Resa: Grekland
Glädje: just nu
Dröm: få sommar
Person du träffade: om man bortser från familjen så Lukas
Personen du pratade i telefon med: Lukas
Personen du fick sms av: Vladde
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig ätit det
Gången du var utomhus: igår
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag faktiskt
Saken du köpte: kommer inte ihåg

Allmänt
Ska bli skoj: att få presenter imorn
Ska inte bli skoj att: Johanna ska ta navelpiercing nästa vecka och inte jag
Sparar till: att bli rik , hahaha jk
Pålägg som gäller: ost
Önskar att jag var bättre på: att sjunga och spela instrument
Dagens dryck: vatten
Vad saknar du: sommarn, så det gör ont
Tre band/artister: Ed westwick, Paul wesley, Justin bieber
Vad har du gjort idag: chillat
Brukar du svära mycket: lite för mycket
Hur tidigt stiger du upp: halv 8
På helgerna: typ 9
Vad ska du göra ikväll: kolla film
Hur många timmar sover du per natt: typ 7
Vem är snyggast i världen: Jag
Vad är det för veckodag: torsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Lukas, Grekland, och att jag hade så allmänt jävla kul
Favoritplagg i garderoben just nu: nån av mina nya tröjor
Längd: 1.64
Vikt: vettefan hahah palla väga sig
Byter gärna garderob med: Angelica peel eller Kenza
Byxa eller kjol: byxor
Senast utlästa bok: läser inte haha
Mitt rum kan beskrivas som: litet, stökigt
Mig själv med tre ord: snäll, rolig, bäst
Jag tränar: tränar inte haha
Jag ville bli när jag var liten: sångerska

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 20:00

Hej och hejdå får jag väl säga nu!   Jag har länge funderat på att byta bloggportal med tanke på att jag vill testa något nytt och bloggplatsen börjar kännas lite "lame" ifall ni förstår vad jag menar?? Jag har iallafall haft nästan två superhä...

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 16:25

Som rubriken lyder så är lovet snart slut och jag mår fruktansvärt dåligt pga det, är så skoltrött så det finns inte. Jag orkar inte allt plugg, alla lektioner, att gå upp tidigt på mornarna, jag orkar inte kämpa som ett as för betygen. J a g. O r k ...

Av Frida Pettersson - 4 januari 2014 16:29

Hej på er! Sitter nu i bilen påväg hem från några superhärliga dagar i fjällen, men nu är det slut på det roliga och hem till gamla Eskilstuna igen. Har åkt i 2 timmar nu, endast 6 timmar kvar haha.. Har underhållt mig med att kolla på favorit...

-

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 21:08

Jag saknar mitt hjärta så hela jag gör ont. Det har gått 6 dagar nu sen jag senast fick ligga i min kärleks famn och krama sönder honom. För er är det väl ingenting och jag antar att ni tycker jag låter huur töntig som helst nu haha, men det är...

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 15:58

Hej bloggen! Idag har vi väl bara åkt skidor, vad annars gör man i fjällen haha? Älskar att stå i backen och bara flyga ner, jag älskar farten. Just nu sitter jag i stugan och myser, ikväll blir det tacoos till middag vilket känns förjävla br...

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards