fridapetterssons

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Old

Av Frida Pettersson - 9 oktober 2013 23:03

I 2 timmar har jag nu suttit och kollat igenom min blogg, och då menar jag hela. Tog en stund med tanke på att jag bloggat i 1,5 år så det är ett antal inlägg!

Gud vad jag älskar att jag har min blogg ändå, ni anar inte hur mycket man verkligen minns. Och det är precis det jag vill, dokumentera hela min ungdom, den finaste tiden i livet!

Ne istället för att skriva en bibel tänkte jag istället lägga upp massa gamla trevliga bilder, så här har ni!

Av Frida Pettersson - 9 oktober 2013 17:44

Sjukt skön dag i skolan, lego league hela förmiddagen och på eftermiddagen satt vi i Biblioteket och hade det mys och kollade på killar som "Grindar" och jag har insett att det kan vara bland det snyggaste som finns. Som Johanna skrev, come on and turn oss on!

Efter skolan har jag bara legat i sängen, kollat PLL och halvsovit.

Ikväll ska jag över till Johanna för lite pluggmys och planering av vår årliga, traditionella kryssning på höstlovet! Längtar så jag döör.

Puss

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards