fridapetterssons

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Frida Pettersson - 1 juni 2012 17:15

Tjooo!

Har vart i Näshulta idag med klassen och träffat typ Ärla, Gilberga osv. För dom ska typ börja i vår skola. 

Hade askul, trots att vädret inte var på topp. Körde lite tävlingar, åt mat, lärde känna varann lite, och hade allmänt kul!

Tack för dagen ni som var där!

Vi körde dragkamp också, vi fick möta 6A, shit asså. Vi hade redan förberett oss på att förlora, nästan hela deras klass är tjocka eller vääärsta biffarna! Vi var färre än dom så dom behövde plocka ut typ tio pers, bara tjejer, och dom svagaste.. Lågt. Men i allafall, första omgången vann dom. Andra gången vann vi, för dom typ plockade ut dom biffigaste och fetaste. 

Det var fett kul, för när 6A vann, var det bara dom som typ skrek och vart asglada. ALLA hejade på oss, så när vi vann vart alla asglada. 

När vi kom hem åkte jag direkt till johanna, gjorde inte så mkt, bara hade det skönt. 

Ikväll får jag se om jag hittar på något, ska kanske till hållsta men inget bestämmt.

Hejdå!


//fridapettersson ;* 

Av Frida Pettersson - 1 juni 2012 07:43

Tjenaree!

Skrev inget igår kväll, överlevde tyvärr inte efter sprutan.

Just nu väntar jag på att snart gå till skolan, tagga näshulta idag!

Sexornas dag, typ alla sexor som ska börja på skogstorp ska samlas och typ köra lite tävlingar och sånt hela dagen, kul!

 Men nu måste jag gå till skolan, hejdå!


//fridapettersson ;*   
bjuder. 


Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards