fridapetterssons

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Frida Pettersson - 2 juni 2012 18:08

Tjena!

Sitter hemma hos johanna nu i myspyskläder och moffar godis!

Vi kom hem till henne som två blöta råttor, så poppade vi popcorn och bunkrade upp i hennes säng som alltid.

Datan i knät och godiset brevid, check!

Sen kollade vi på "det brinner" fett läskig!

Har haft en mys-dag med bästavän, trevligt trevligt.

Ikväll kanske det blir att träffa johanna igen? Får se , vet inte riktigt än..

Hejdå :D 


//fridapettersson ;* 

Av Frida Pettersson - 2 juni 2012 18:03

Frida glömde logga ut från sin blogg här hemma hos mig, mooahahahha !

Pusspårej :*


 


Här har vi en riktig snygging !

Hon heter Johanna Aveborn  

Ooooouff säger jag bara !



///JohannaAveborn 

Av Frida Pettersson - 2 juni 2012 13:56

Hejsan!

Skulle egentligen gått på fotbollsmatch med bästavän idag,  p99 spelar ju wtf :D Men eftersom vädret är helt hemskt så sket vi i det.

Nu sitter jag istället och väntar på Johanna, det blir att åka ner till konsum för att köpa lite gott. 

Sen hem till henne och bunkra upp framför datan resten av dan. 

Mjukisbyxor, tjocktröja, myskläderna är på!

Vi ses, pussochkram.


//fridapettersson ;*

  

Det enda jag vill höra nu är din röst.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards