fridapetterssons

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Frida Pettersson - 24 juni 2012 15:37

Har inte bloggat på lääänge nu, så nu får det bli ett långt inlägg.. 

 

Midsommarafton:

Gjorde inte så mke på morgonen, förutom åkte vattenskidor för första gången i år, älskar't !

Sen åt vi "midsommarlunch " och sen vid 2 kom skrindan som alltid kommer.

Det är typ en traktor med två flak där bak (rimmade) med hö i och så hämtar den upp alla barn och kör oss till ängen där vi är. Gick runt där, köpte lite lotter, fikade och sånt som man gör.

Sen när vi kom hem cyklade vi ner och badade för det var superfint väder! Midsommarfika sedan, sen lite chill och sen middag. Vid halv 9 gick vi ner till ängen igen och då är det typ fotboll och höög musik och sånt.

Julia och småtjejerna gick hem ganska tidigt för dom tyckte inte det var så kul där. Men jag och Ida och en kompis stannade ganska sent. Hade en asbra kväll !

 

Dag 2:

Typ gjorde inte så jättemycket, var med kusinerna och så.

Efter lunch gick Ida och jag ner och badade i spöregn, haha lite kallt men kul ändå.

Efter en stund kom pappa och hämtade oss med båten, jag skulle åka vattenskidor, det gick bra ! 

Sen på kvällen prc när jag skulle sova kollade jag in i väggen helt random och då ser jag världens största spindel.

Jag som har värsta spindelfobin också fick såklart panik. Fånig som man är började jag typ grina och kunde inte komma ner för jag sover i våningssäng där så.. Mamma fick komma upp och bära ner mig, och sen vägrade jag sova där så jag tog mitt täcke och la mig på golvet ist. Somnade ganska sent den natten!

 

Idag kom jag hem, jätteskönt att va hemma igen!

Nu ska jag gå och bada, skriver ikväll! :*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards