fridapetterssons

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Frida Pettersson - 25 juni 2012 16:58

Hej !

Bunkrade upp i sängen idag med mobilen, myskläder osv.

Innan lunch var jag faktiskt duktig och tränade lite också. Kunde ju inte gå ut och springa eftersom vädret är som det är..

Så körde först lite crosstrainer, sen lite olika styrkeövningar och avslutade med 150 situps som vanligt.

Tog en snabbdusch, sen gick jag ner och lagade lunch till mig själv, haha ;)

Resten av dagen har jag vart social på facebook!

Nu ska jag gå och fortsätta slöa, haha.. hejdå !

Av Frida Pettersson - 25 juni 2012 12:33

Kunde inte blogga nåt igår för min data laggar sönder, damp.

Kan inte ladda upp några nya bilder heller för jag har glömt min kamera på landet och min mobil sladd som man laddar över bilder med är typ borta, kul.

Idag skulle jag egentligen träffat Johanna, ringde henne sisådär 40 gånger imorse, damp igen.

Men hon typ va sjuk, så nej.. Inte det heller.

Får väl bli en såndär dag när jag inte gör ett enda piss, men har haft föör många såna på senaste.

Allvarligt, vi har ju sommarlov men vad märks det ? Jag får panikångestattacker när jag vet att det har gått lite av sommarlovet redan och jag har såå mkt planerat, men då får det f*n ta och bli lite fint väder också.

Hoppas ni får en bättre dag än vad jag kommer få !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards