fridapetterssons

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Frida Pettersson - 19 juni 2012 20:08

Idag kom Johanna hit vid ungefär halv 1.

Vi typ bakade chokladbollar lite snabbt, packade på oss lite bullar, saft och kakor och gick ut och hade picknik.

Vädret bjöd inte till så särskilt, utan var typ storm ute ?! 

Så vi moffade i oss allt lite snabbt, sen gick vi runt lite och sen hem till Johanna

Sen vid 5 gick vi ut och gick, tog en ganska lång promenad och sen sprang jag sista biten hem.

Körde lite fys, mycket mage och rumpa. Gick faktiskt riktigt bra idag! Men nu har jag kramp i magen och kan inte böja mig, men det är ju ett tecken på att jag kört hårt i alla fall ;)

 

Såhär på kvällen tog jag mig ett bad, och hade lite minispa med mig själv.

Riktigt skönt!

 

Ansiktsmask, ohyeah!

Av Frida Pettersson - 19 juni 2012 10:28

Godmorgon !

Idag gick jag upp skapligt, lagade mig en nyttig frukost, osv.

Hoppas på sol och varmt idag, behöver verkligen sola!

Väntar nu på att min fina vän ska komma, för att baka hemma hos mig !

Sen blir det picknik och chilla vid någon strand, mys!

Ha en bra dag sötnosar så skriver jag ikväll.

 

Dagens:


shorts -ginatricot, tubtopp-ginatricot & svart kofta- H&M.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards