fridapetterssons

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Frida Pettersson - 10 juni 2012 19:20

Tjaaa!

Sitter hemma hos Johanna med Oskar, Melina och Johanna. 

Körde " med andra ord" med Johanna nyss, shit, vad grymma vi är ;)

Om en stund blir det att åka hem till Melina, för att sova där. Kommer nog bli skapligt mycket flum ikväll när man är med två mongon. Älskar er tjejer !

Sommarlovet har redan börjat bra, och bättre blir det!

Ha en fortsatt underbar kväll ni som läser, hejdå!


//fridapettersson ;*  
älskar dig bästavän ! btw.. inte seriösa på bilden  



Av Frida Pettersson - 10 juni 2012 15:17

Hejsan!

Har inte bloggat nåt under helgen för jag har varit på landet och har inte orkat/hunnit blogga.

Har inte gjort mycket alls, åkt lite båt, men annars inget.

Otroligt skönt att va hemma igen, nu börjar sommarlovet på riktigt!

Blir ganska kort inlägg nu, men hade inte mycket att skriva så...

Nu ska jag fixa i ordning mig lite, sen kanske jag ska träffa johanna, vet inte riktigt?

Ha det bra så länge.


//fridapettersson ;* 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards