fridapetterssons

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Frida Pettersson - 13 juni 2012 22:08

Tjenaa :D

Har haft en bra dag idag med sol och allt. 

Vart med några kompisar och haft väldigt roligt !


Min kväll har vart helt underbar ! Pappa skjutsade mig, Johanna och Nellie till hållsta vid typ 6.

Först var Sporre där, så vi flummade runt och bombade Melinas rum. Johanna och jag hoppade runt i en filt, fifaasen vad jag skrattade. Sen efter en stund skulle han hem, och aa vi gick runt lite i hållsta. Köpte lite godis, osvosv..

Gick till ett badställe också, kände starkt för att hoppa i.

Sen gick vi hem igen och satt på studsmattan, pratade lite, och skrattade nåt otroligt.

Gick sen ut på vägen, och tog massssa bilder. Vart såå fina !

Har haft en helt underbar kväll med er, älskar er tjejer ! 


Kommer upp jättemånga bilder på bloggen imorn, men hinner inte nu ;)

Pusshej !


//fridapettersson ;*


Av Frida Pettersson - 13 juni 2012 10:12

Hejsan !

Vaknade för inte så länge sen. Nu ska jag snart gå och äta lite frukost.

Sen blir det att träffa Johanna och kanske Nellie, lite senare kommer nog Anton också.

Det blir nog kul ! 

Ha en bra dag, även om vädret inte bjuder till särskilt mycket.


//fridapettersson ;* 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards