fridapetterssons

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Frida Pettersson - 12 juni 2012 20:51

Tjaa !

Idag har jag vart med Johanna,  sen typ vid 3 kom Nellie också. Vi hade tråkigt, och vädret hade blivit lite bättre. Så vi tog oss en promenad till Hållsta, vi tänkte att vi kunde gå hem till Melina och hälsa på ett tag, på vägen till henne finns det ett litet badställe, och vi gick dit för att känna på vattnet. Då hör vi hur det skäller, sen rusar en skitläskig hund fram.

Den jagade Johanna, och Johanna sprang och skrek som världens fån. Jag fick typ hjärtattack så jag gömde mig bakom Nellie, samtidigt som jag asgarvade åt Johanna.

Sen hoppar det fram en till hund bakom buskarna och flyger på mig, jag trodde allvarligt jag skulle dö.

Vi kutade där ifrån tillslut, värsta på länge!

Sen gick vi hem igen, och då började det såklart spöregna, kul.. 

Nu på kvällen gick vi och kollade när skogstorps p99 tränade, hade skapligt kul där med.

Efter träningen körde vi lite fotboll med Jesper, Jakob, Rasmus, och Wille. 

Vart lite långt idag men.. 

//fridapettersson ;* 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards