fridapetterssons

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Frida Pettersson - 16 juni 2012 19:48

Heej alla fina !

Jag har för jäkla tråkigt alltså, har inte gjort ett piss på hela dagen.

Sen nu på kvällen frågade Johanna om jag ville komma över för hennes föräldrar var inte hemma

men nejdå.. då upptäcker man att man har lite feber också -.-

aja, det går nog över ganska snabbt.

 Bara ett litet snabbt inlägg, för jag hade så tråkigt!

Pusshej!


slänger in en liten bild på mig också, bara för att.

! 
Du är verkligen perfekt. 


Av Frida Pettersson - 16 juni 2012 11:32

tjaa !'

Förlåt att jag inte bloggade nåt igår, men pallade inte när jag kom hem..

Tog 16.40 bussen ner till stan med Johanna och Nellie. Först gick vi mest runt där, träffade massa folk och så.

Alla var verkligen där ! Sen vid halv 7 började uppträdandena.

Ganska bra artister där faktiskt. Stämningen var på topp, vädret var grymt.

En helt underbar, perfekt sommarkväll med kompisarna !

Sen kom Titti och Ola från radion. Haha, dom är såååå roliga, och asbra.

Det avslutades med Eric Saade. Fick se han för andra gången nu, för jag var ju på hans konsert i stockholm för inte länge sen. Helt galet sjukt hur snygg han är ! Skrek som värsta galningen, fast det gjorde ju alla i princip.

Han var iaf grym och dödligt snygg.

Sen gick vi mest runt där och hade kul. Nellies pappa kom och hämtade oss vid 10 ungefär.


Idag får jag se vad jag hittar på? Vädret suger ju, depp!

menmen.. 


 

bjuder på en dödligt snygg bild

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards