fridapetterssons

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Frida Pettersson - 17 juni 2012 22:13

Tjena!

Sitter såhär på kvällen med mig själv, kollar på film, och äter lite gott ( bara för att det är såå synd om mig )

Har det ganska bra jag !

Älskar kvällar med mig själv, när alla andra sover. Så mysigt att sitta uppe då!

Nä, nu blir det att gå och va lite mera osocial, mihihi !

Puss på er snyggingar :*


Btw... 

Instagram: friiidapettersson = följ!

Kik: fridaapettersson = kika mig !

Facebook: Frida Pettersson= adda mig!

Dayviews: Johannasbejb = adda mig!


Av Frida Pettersson - 17 juni 2012 13:50

Hej !

Vi har sommarlov, vädret suger, jag har feber, jaa.. det känns bra det här !

Har suttit i morgonrock hela dagen och typ inte rört på mig.

Snart dör jag av tråkighet !

Imorgon tvingar jag Johanna att komma hit, hur dåligt jag än mår.

Just nu sitter jag och degar framför TV:n, och fortsätter väl göra det resten av dagen också antar jag.

Ha en bra dag ni andra i allafall!

 

Nu vet jag att det är dig jag vill ha..

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards