fridapetterssons

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Frida Pettersson - 18 juni 2012 18:30

Hejsan!

Idag vid 12-tiden tog jag och hunden en promenad till Johanna, var dör i ca 5 min innan vi gick vidare hem till mig, jag Johanna och vovvsen. När vi kom hem till mig bytte jag om lite snabbt, sen tog jag och Johanna en powerwalk hem till henne igen. Där körde vi lite fys, och avslutade sedan med 150 situps.. Duktiga (y

Otroligt skönt faktiskt, behöver verkligen komma igång med träningen igen känner jag!

Känns som jag inte tränat på hur länge som helst ?!

Sen var vi hemma hos johanna ett tag, bara chillade, garvade lite massor osvosv.

Sen tog jag mig en promenad hem igen.


Ha en bra kväll, puss!

 

..<3

Av Frida Pettersson - 18 juni 2012 14:44

Testet börjar: 14.44
1. Fullständigt namn? -Frida Victoria Pettersson
2. Ålder? - 12 -.-
3. Vart bor du? Eskilstuna
4. Färg på ditt hus? Gult
5. Hus eller lägenhet? Hus
6. Klass? - 6B, ska börja 7B
7. Vilket år tar du studenten? - Palla räkna ?
8. När gick du upp i morse? - halv 10
9. När ska du sova? ikväll
10. Vad har du ätit idag? fil och macka
11. Dagens klädsel? - shorts och linne
12. Dagens smink? - Mascara
13. Dagens roligaste? - Johanna 
14. Har du många vänner? - Ja, men inte som jag är  med på fritiden. Det är bara dom närmsta
15. Har du ovänner? - ja
16. Vem chattade du med senast? - Johanna
17. Har du pojk-/flickvän? - nä :(
18. Vem pratade du med sist?- Johanna
19. Vem fick du senast sms ifrån ? - Oskar 

Favorit:
20. Film? - Vet inte 

21. Låt? - gillar många
22. Mat?- gillar mke, men tacos
23. Dryck?- Fanta 
24. Färg? - har ingen
25. Stad? - Stockholm 
26. Land? - Sverige
27. Ämne i skolan? - Idrott
28. Människa? - Johanna !


Senaste:
29. Gången du shoppade? - för länge sen !
30. Gången du bakade? - typ en vecka sen?
31. Gången du stulit något? - brukar ta linjaler i skolan, mohahhaha.. 
32. Gången du rökte- röker inte 
33. Gången du drack? - en stund sen
34. Personen du kramade? - Johanna
35. Gången du pussade någon? - vet inte ?
36. Personen du dampade på? - den...
37. Personen du bråkade med? - Martin 
38. Personen du blev ovän med? - den.
39. Gången du fick skrattattack? - Idaaaag
40. Personen du snackade i telefon med? - Johanna
41. Gången du grät ? - vet inte 
42. Gången du var kåt? - ooh, nuu !
43. Personen du sa snygg till? - Adam :$


Antingen eller:
44. Svart eller vit? - svart
45. Hund eller katt? - hund
46. Ute eller hemma? - ute
47. Tvspel eller datorspel? - tv-spel
48. Singel eller upptagen? - upptagen
49. Hångla eller ha sex? - hångla
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
52. Blont eller svart hår? - blont
53. Har du blåa ögon eller bruna? - typ blåa
54. Choklad eller lakrits? - choklad
55. Coca cola eller fanta? - fanta
56. Pizza eller kebab? - kebab
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? - svenne
59. Älska eller bli älskad? - båda
60. Leva eller dö? - leva
61. Vänner eller familj? båda !


Antal:
62. Personer du älskar? - min familj och några som beetyder väldigt mke.
63. Personer du hatar? - några 
64. Glassar du ätit på en dag? - 3 tror jag xD
65. Gånger du haft minnesluckor? - ?
66. Gånger du varit hög? - alltid hög, hahah, eller inte 
67. Personer du saknar just nu? - 1
68. Gånger ditt hjärta brustit? - brukar inte räkna?


Vem:
69. Kommer du inte överens med? - några.
71. Ska du träffa idag? - Är med Johanna nu
72. Sjöng du senast för? - Johanna
73. Skickade du senast gb till i pea? - whutafuck?
74. Spelade du tvspel med senast?- Johanna
75. Vill du ta med på resa nu? - Johannaa
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? hehe, några stycken
77. Förtjänar att dö? - Ingen
78. Är söt? - Johannaa, och Adam 
79. Vill du sova jämsides med i natt?- Johanna :D 


Vad:
80. Gör dig glad? - Johanna, att sjunga och han..
81. Gör dig ledsen? - Finns väl mke ?
82. Vill du helst göra nu? - Åka på kryssning med bästavän !
83. Önskar du att du slapp göra? - mycket
84. Vill du ha nu? - han..
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - myycket
86. Längtar du till? - Allt jag ska göra med Johanna!
87. Tycker du om dina betyg? - har inte betyg
88. Ångrar du i ditt liv?- Vet inte 
89. Är det bästa som hänt dig? - Johanna, bästavän !


Vad tycker du om?


90. Rökare? - idiotiskt
91.Bråk? - onödigt, oftast 
92. Killar? - Oftast bra, inte alltid
93. Tjejer? - tha same ^^

94. Skola? - oftast bra
95. Framtid? - brukar inte tänka på det



Övrigt:
96. Är du kär? - Kanske..
97. Hur lång är du? typ 1.62
98. Första tanken när du vaknade? - fuck, jag vill ha sol
99. Sista tanken när du somnade? - Vet inte
100. Hur mycket är klockan nu? - 15.06


 bara för att..



Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards