fridapetterssons

Alla inlägg under juni 2012

Av Frida Pettersson - 10 juni 2012 15:17

Hejsan!

Har inte bloggat nåt under helgen för jag har varit på landet och har inte orkat/hunnit blogga.

Har inte gjort mycket alls, åkt lite båt, men annars inget.

Otroligt skönt att va hemma igen, nu börjar sommarlovet på riktigt!

Blir ganska kort inlägg nu, men hade inte mycket att skriva så...

Nu ska jag fixa i ordning mig lite, sen kanske jag ska träffa johanna, vet inte riktigt?

Ha det bra så länge.


//fridapettersson ;* 

Av Frida Pettersson - 8 juni 2012 14:18

Tjatja!

Nu äntligen har vi sommarlooov, så grymt jäkla skönt!

Var först i skolan , fikade, sjöng lite och körde lite lekar. Sen slutade vi.

Fast det var hemskt, Sofia, Nellie och Filip ska ju byta skola, och jag har gått i samma klass som Sofia och Nellie hela tiden. Nellie och jag vart tajta direkt på dagis. Sofia började gråta, och då bröt jag också ut, och sen började nellie typ också gråta, så då stog vi där och grät allihopa.. Jag kommer sakna er tjejer, och jag älskar er 

Sen åkte jag, Johanna och William till johanna och hämtade pengar. Sen vidare till orrliden och körde lite fotboll och solade lite med några i klassen. Efter det åkte vi till pizzerian, jag, Johanna, Nellie, Sofia, Sandeberg, Arvid, Oscar, Jakob, Filip och william. När vi hade ätit åkte jag johanna, albin, oscar och arvid till skolgården och bara hängde där ett tag.

Sen kom willam, och ja vi bara chillade.   

Ett underbart avslut med min fina klass! Jag kommer sakna er nåt otroligt under sommarlovet, fast vi kommer ju träffas ganska mycket ändå.

Ha ett grymt sommarlov nu alla fina som läser, pusss !  


  
avslutningkläderna


Av Frida Pettersson - 7 juni 2012 18:20

Heej alla snygga!

Livet känns awesome just nu, allt är bara för bra.

Började med skola, städa lite i skåpen, och hade en chiill "lektion", och vår lilla fröken var väldigt snäll så vi lyssnade på musiik medans vi fixade lite. Efter lunch cyklade vi till sommarhemmet och var där i typ 1,5 timme. 

Sen slutade vi där vid typ kvart över 1, då cyklade jag johanna och nellie ner till konsum, och köpte lite "gott" !

Efter det cyklade vi till orrliden och fluumade runt lite,  en stund senare kom melina och oskar. Och typ precis efter kom Jesper och wille, så vi körde fotboll med dom, Kungen, Torsk, Åke och Olof. Vi ägdeee på fotboll :D 

Sen kom mathias, och två till, så vi körde typ lite till fotboll.

Gick hem, fixade mig lite, sen direkt ner till rosenforsparken för att kolla på när min lillasyrra hade skolavslutning. 

Var med Sporre ist, vi hade också lite fluum :D

Imorgon får vi SOMMARLOV, så sjukt taggad! Fast kommer sakna min underbara klass , ja dom flesta iaf!

Heeeeeeejdå  

 

Livet leker !



//fridapettersson ;*  

Av Frida Pettersson - 6 juni 2012 17:28

hejhej !

Kom hem för en stund sen från melina, har haft en jättebra dag.

Åkte ner till Melina vid typ 1, sen gick vi ut och tog lite kort, på vägen till kiosken. Melina köpte typ glass, och jag lite godis. Så satt vi där ute och åt , mys!

Sen gick vi tillbaka, tog ännu lite fler kort. Har upptäckt att mitt framtida jobb kommer bli fotograf, jag är gryym  

Sen stannade vi typ vid badgropen och tog jättemånga kort, bilderna kommer i ett annat inlägg, om jag hinner.

Sen resten av tiden skyypade vi med anton, fett cool han är ! men hejdå!






//fridapettersson ;*

 

Av Frida Pettersson - 6 juni 2012 11:15

Helluu !

Vaknade typ 9 men låg och slöade i sängen till typ halv 11.

Sveriges Nationaldag idag, och vi är leediga :D 

Idag ska jag nog vara med Melina, kul !

Vart ganska kort nu, men hade inte så mycket att skriva. Heejdå!


//fridapettersson ;* 

Av Frida Pettersson - 5 juni 2012 20:21

Tjooo !

Hade spårdag i skolan idag, inte speciellt kul.. 

Hade typ inte så jättebra grupp, och så spöregnade det, såg ut som en blöt råtta när jag kom in.

Resten av skolan var skön, hade rast i typ en dryg timma när vi var klara med alla "tävlingarna" sen åt vi lunch, och sen kollade vi på film. Fick också sluta 20 minuter tidigare, inte helt fel.


Hade sista träningen idag, uppehåll nu under sommaren.

Först körde vi brännboll, och tränarna var med, kul! Sen fikade vi och hade bara allmänt kul resten av tiden.

Två av mina tränare ska sluta också, så dom fick typ lite presenter som vi hade fixat också.

Hade jättekul, och skrattade myycket. Kommer sakna er jättemycket tjejer!


Lediga imorgon, på torsdag ska vi till sommarhemmet med klassen, och på fredag får vi SOMMARLOOOV :D

Shit vad jag längtar, det kommer bli såååå gryymt ! Pusspuss


//fridapettersson ;* 


Av Frida Pettersson - 4 juni 2012 15:40

Tjeenare!

Skola idag utan Johanna, överlevde väl. Men knappt nära på..

Satt på lektionen för mig själv och sjöng Postis-Pär, så gick Arvid förbi och sa " du är verkligen foreveralone utan johanna" Sen började han asgarva, tack för den Bengan.

På slöjdlektionen hade jag bokstavligt talat damp. Alla är typ klara med sina shorts och med stickningen också, förutom lilla jag som har missat 4 lektioner. Skulle  sy fast några bokstäver på arslet, men självklart så ska ju allt gå piss.

Jag dampsydde, och det blev sjukt fult, och hann inte klart. Lyckat?


Imorgon ska vi ha spårdag med klassen, ska typ köra tävlingar och lekar och lite sånt.

Ser inte fram emot det precis.. Men hejdå!


//fridapettersson ;* 

Av Frida Pettersson - 3 juni 2012 17:07

Hejhej!

Vart på stan med Johanna idag.. avslutningskläder, check!

Vädret suger, och jag är på dåligt humor jao. 

Såå blir ganska tråkigt blogginlägg nu, menmen. Känner mig allmänt deppig, mycket på grund av vädret också -.-

Tryckt på mig onepiece, och tänker inte va social alls nu, hata vädret.

Hejdå.


//fridapettersson ;* 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards