fridapetterssons

Alla inlägg under oktober 2013

Mys

Av Frida Pettersson - 13 oktober 2013 20:22

Avslutar söndagen med ett bad like always, trevligt

Av Frida Pettersson - 13 oktober 2013 13:49

Mår inte speciellt bra idag heller, lite halvsjuk osv. Än så länge har jag endast kollat PLL hela morgonen och lär göra det resten av dagen, det är såå spännande nu! Är inne på sista säsongen, alltså snart klar.

Har inte mycket alls att skriva faktiskt, hörs sen

Av Frida Pettersson - 13 oktober 2013 00:43

Av Frida Pettersson - 12 oktober 2013 23:04

Haha åh, sämsta lördagen på månader!
Verkligen varit nere idag.
Har varit totalt ensam under hela dagen, inte ens familjen hemma..

Har haft PLL maraton, kollat skräckfim, och nyss sett klart the lucky one.
Under kvällen har jag varit på väldigt dåligt humör. Mensvärk, huvudvärk, nästäppa, arg, irriterad, ensam. Ne, ingen bra kväll helt enkelt ..

Just nu ska jag fortsätta kolla på någon film, puss!

Av Frida Pettersson - 12 oktober 2013 10:41

Hej bloggen!

Det hände.. Jag blev sjuk. Just nu ligger jag i soffan och kollar PLL, är ensam hemma också vilket jag kommer vara hela dagen.

Orkar inte göra någonting, har en hemsk förkylning.

Vi lär höras mer under dagen men kanske inte blir sådär superintressanta inlägg..
Puss så länge

Av Frida Pettersson - 11 oktober 2013 23:19


Avslutar fredagen med mitt bästa TVD. Ett enda minus är att jag håller på/har blivit sjuk och det suger. Näsan är igentäppt och halsont. Jaja, hoppas det blir bättre!

Av Frida Pettersson - 11 oktober 2013 21:48

Efter en skithärlig skoldag mötte jag upp älskling. Haft väldens mysigaste fredag med honom!
Låg först bara i sängen , sedan såg jag på instagram massa bilder på sjuukt fin himmel så bestämde oss för att gå ut och leta upp den! Slutade med att vi gick på en långpromenad i skogen, dock hittade vi aldrig himlen.. Vart sedan kolsvart och vi gick vilse, haha vi är två störda prickar!

När vi kom hem åt vi tacos och hade jättetrevligt och sedan satte jag Lukas och klara oss framför idol med chips där jag nu befinner mig fast Lukas drog precis hem. Vi har även hunnit köra kanelchallenge, jag, mami och Lukas! Gud vad vi skrattade, hahah.

Tack älskling för världens mysigaste kväll och dag!


Mitt ute i skogen och letar efter rosa himlen, hahah så retarded.

Av Frida Pettersson - 11 oktober 2013 09:03

Startar dagen på bästa möjliga sätt med film och mysfrulle i skolan!

Idag är det fredag och det är såå gorgeus med helg snart igen! Älska fredagar.
Efter skolan ska jag till stan med Johanna och ikväll kommer Lukas till mig.

Vi hörs mer sen, ha en bra dag!

Bild från i somras med mina bästa

Ovido - Quiz & Flashcards