fridapetterssons

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Frida Pettersson - 1 september 2013 22:54

Och då ligger jag här nerbäddad i min otroligt älskade säng igen, efter en lång dag.
Imorgon är det skolan som gäller och jag känner verkligen hur jag fäller en tår inombords. Har sedan sommarlovet börjat hata skolan, vet inte varför. Hatar lärare, lektioner, plugg, prov, usch, vidrigt.

Känner verkligen hur jag är så himla positiv, eller..?
Lär nog överleva ändå, saknar mina pojkar.

Av Frida Pettersson - 1 september 2013 16:41

Imorse smsade Johanna medans jag låg i sängen, fem minuter senare hade vi bestämt att vi skulle till Västerås för shopping.
Upp och hoppa, hade 20 minuter på mig att göra mig iordning, shit vad stressigt. Tog bussen till stan, sedan tåget till Västerås, drog sedan och köpte bussbiljetter och tog bussen till Erikslund. Först åt vi på ikea, köpte även med lite gofika som vi nu myser med på tåget.
Har gått på erikslund, lager 157, Ikea och Västerås city. Jättemysig dag!

Nu sitter vi på tåget hem, men det är en lång bit kvar.. Måste hoppa av i Arboga och vänta där 40 minuter för att sedan byta tåg mot Eskilstuna.

Har iallafall haft en riktigt bra dag! Älskar hur vi är så spontana.

Av Frida Pettersson - 1 september 2013 10:35

Förlåt att jag inte har uppdaterat, har helt enkelt känt mig rätt nere på senaste och tänkte att jag låter bli att blogga under en dag.

Igår hade jag iallafall en väldigt bra dag, eller kanske ska säga kväll.
Det var gatufest, så vi var kanske runt 7 familjer på gatan som åt middag, körde lekar och hade superkul. Vi beställde pizza (kebab).
Väldigt trevligt!

Senare mot kvällen körde vi lite fotboll. Jag, Filip, Filip & Felicia. Under resten av kvällen promenerade vi ca 3 mil, gick mörkervandringar pratade och hade kul.
Verkligen lyckad kväll. Kom hem vid halv 1, somnade strax efter det.

Här får ni lite retarded bilder, och nej jag skäms inte.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards