fridapetterssons

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Frida Pettersson - 2 september 2013 22:45

Jag är tjej..

Jag somnar alldeles för ofta gråtandes, tänker på hela livet. På allt. Killar, kompisar, familj, verkligen allt tänkbart.
Vaknar på morgonen, kämpar mig upp. Döljer mitt rödgråtna ansikte i smink. Tar mig iväg till skolan, i hopp om en bra dag. Och nej jag fejkar inte ett leende ofta alls i skolan. Mina vänner vet exakt hur dom får mig på bra humör, så det behövs inte. Dom lyckas med ett äkta.
Kommer hem, sätter mig och tänker igen. Låser in mig på rummet, tänker tänker & tänker. Drar på leendet och går ner och försöker umgås med min familj. Men det håller inte länge utan går sedan upp på mitt rum igen. Med musiken i öronen, samtidigt som jag läser igenom allt hemskt jag får slängt över mig. Med tårarna i ögonen ler jag, tankarna irrar i huvudet. Hejdar tårarna.
Lägger mig i sängen igen, väntar tills alla sover. Musiken på, tårarna rinner och man bryter ihop. Börjar tänka.. Varför finns man? Varför är man hatad? Vad har jag gjort för fel? Är jag ful? Är jag tjock?
Och så somnar man, ännu en natt, efter att man har gråtit och gråtit.

Vi tjejer, vi är så jävla starka, jag beundrar verkligen oss. Allt vi tar oss igenom, visar verkligen hur mycket vi klarar av. Jag är stolt över mig själv, och alla andra tjejer för jag vet hur många som sitter i samma sits. Som får höra att man är en hora, slampa, vider, äckel, fet, ful , player, osv. Som gråter sig själva till sömns. För egentligen är vi alla likadana, jag vet hur ni har det.

Säger det bara.. Till mig själv och alla er där ute. Stay strong.

Av Frida Pettersson - 2 september 2013 21:08

Fan ta denna äckliga värld vi lever i. Människor är deprimerade och allt är pga oss människor, hatar hela världen.
Denna kväll har varit sopsämst, är irriterad på allt och alla.
Usch säger jag bara, tom på ord. Behövde få ur mig min ilska.

Av Frida Pettersson - 2 september 2013 20:04

Hej bloggen!

Måndag idag, första dagen på denna vecka och 4 dagar skola som återstår innan det åter igen är helg, fantastiska helg.

Var pest och pina att släpa sig till skolan imorse, men tog mig dit iallafall. Ganska lugn dag!
Efter skolan mötte jag upp Lukas på stan och tog sedan en promenad hem till honom. Satt mest i sängen, snackade massor och så. Supermysigt!

Här får ni en bild på mig idag, haha ser dock otroligt sur ut! Hmm..

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards