fridapetterssons

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Frida Pettersson - 23 september 2013 22:24


Förlåt för sista bilden babel, absoluta favoriten på dig var tvungen!

Av Frida Pettersson - 23 september 2013 22:07

Ligger i min säng och myser med fin musik!
Kvällen har gått väldigt fort trots att jag inte gjort någonting alls.
Imorgon blir nog en bra dag! Efter skolan ska jag hem till Lukas. Mys!

Hade egentligen ingenting speciellt att blogga om, kände bara för att hålla er uppdaterade.
Puss

Av Frida Pettersson - 23 september 2013 18:58

Hej bloggen!

Efter en helt ok måndag drog jag ner på stan för att träffa vladde.
Gick mest runt och snackade och så.
Tog bussen hem runt halv 6.

Just nu sitter jag i min säng som vanligt, skriver med pojken min och lyssnar på musik.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt! Kanske kolla lite PLL och så.

Hoppas ni haft en bra måndag.

Av Frida Pettersson - 23 september 2013 11:49

Sitter här på en bänk med Johanna och bara snackar om hur det var i 6an. Jag, Johanna och Nellie, hur det var vi. Allt vi gjorde, vi brydde oss verkligen inte om vad folk tyckte, varenda skoldag hade vi alltid lika roligt. Inga problem, visste knappt vad att vara olycklig innebar.
Klagar absolut inte , eftersom jag har det minst lika bra nu och mår verkligen bra!
Men ändå.. Jag saknar det så mycket. Och att veta att den tiden aldrig kommer tillbaka känns rent förjävligt.
Usch vad det saknas. Likaså sommaren 2012, och 2013 förstås.

Lätt en utav de bästa dagarna under hela sommaren 2012. Mina finaste tjejer, inklusive Melina som tog bilden

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards