fridapetterssons

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Frida Pettersson - 22 september 2013 23:14

Nu ska jag, min huvudvärk och denna hemska, brutala mensvärk försöka sova! Godnatt

Av Frida Pettersson - 22 september 2013 22:16

Lukas kom hit runt 4-5, hann precis komma ut ur duschen!
Låg som vanligt och myste i sängen. Han drog hem strax innan 8, då var jag tvungen att pluggaaa. Säger bara det men musikhistoria om massa döda gubbar kan ta sig. Fan så trist. Och kan det inte heller, prov på detta imorgon, oj så kul..

Ne för övrigt har jag haft en väldigt bra söndag, och en väldigt bra helg må jag säga!
Imorgon är det måndag och det är bara att acceptera, men veckorna går så himla fort så det ska nog gå ändå!

Puss

Mysis

Av Frida Pettersson - 22 september 2013 11:54

Hej hörrni!

Sitter här på torget och väntar på bussen som kommer om typ 15 min, orkaa.
Ändrade planerna för dagen lite. Insåg att jag har prov imorgon som jag inte ens kollat igenom, så nu ska jag hem och plugga och ta en dusch.
Sedan kommer Lukas hem till mig.

Blir en bra dag hur det än blir så ja.
Tänkte bara ta och säga det eftersom jag är så otroligt uttråkad. Puss så länge!

Av Frida Pettersson - 22 september 2013 10:18

Godmorgon på er!

Just nu ligger vi i sängen och myser vilket vi gjort ett tag. Vaknade runt halv 8, pigg och kunde inte somna om.
Idag blir en superskön dag! Vi lär ligga här i timmar till, bara mysa i mörkret. Sedan i eftermiddag ska vi till ishallen och kolla när Lukas och dom har match. Efter det åker Lukas och jag hem till mig och spenderar kvällen där.

Hoppas ni alla får en bra dag!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards